2006 年 5 月 26 日 星期五  |
你有冇當過我係朋友丫?  |
今日成日都同d人整報告啦
咁忙到嘔!!
上完一堂無聊爆既英文堂
之後上中文堂啦=_=
咁丸子姐姐就叫幫佢整電腦
-_-最後整一d整唔到d
就叫我地作文 丸子就叫那個什麼俊哥哥上黎
then那個東東就整電腦..丸子就叫我地做作文
突然有一隻野係bc詩個包走左出黎
嚇鬼死..之後淳一野整到差不死了
我就可以寫爸爸與我的文
我相信都幾多寫~~
一到小息就走到丫毛果邊整幫報告
去到邊個都整條個報告~
lunch 我都係一邊食一邊整
都係未整哂~之後連咩文化日~
我地就去toilet 整..之後3c果入黎嘈住哂
就走啦...去家政室到睇下..之後又唔做比佢地甩我一個..
佢地就入哂家政室..不過算..我忍
第2次又係咁..佢地走到106室..我幫走佢幫拎oil既錢包..佢地就掉下我
咩意思~e家..4y4y..有冇當過係朋友都未知丫
都係圖書館整..因為要黃x勤要我幫佢洗碗
整到3點40分就去左果到
點知佢話唔使我地~
我地就走左幫田雞
田雞失聲...笑爆咀~
之後整完返去比成日車---
勁冇面~~放學丸子話唔比班男仔走
但係圖一陣就唔見左~
唉><可能佢唔記得我約佢啦~放學之後就勁打佢
之後搵唔到就算啦~..係整報告整到6點幾先走
點知因為有人開緊會..入唔到去就搵個黃x婷
幫我地交..唔得先算啦~~
我地就走..我突然之間好奇魚仔真名係咁
但竟然禿頭叫佢地唔好講我知
勁冇引囉..之後最後都講左
車!..既然做朋友都係咁
名都唔講得咩~鐘意佢認左佢囉
我重要冇笑到..~又話唔好笑佢啦~
返到屋企先知..原來圖返左屋企..
電話唔聽既原因係.未交錢
算啦!不過
|
| 刊登時間:2006-05-27 11:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|