2006 年 8 月 2 日  星期三   晴天


習慣!?被甩∼ 『怕』才是令人傷心 感動

成晚好似冇訓過咁 所以6點幾就去左沖涼

之後玩左一陣電腦 就出門口

諗住圖會同我一齊返 ...去到車站等左5min 就send個sms比佢

一直冇回應... 等多15min 就上車

一上車就見到係佢..係到 勁嬲..嬲到爆

第一次比人放飛機 重要係佢.. 因為勁想死

之後落左車 見到佢想同我講野 我聽唔到喎

咪冇理佢..之後同倫 maggie 傑 幾個岩岩行返學校

返到課室..死禿又坐左我個位 咁我自己坐啦 

唉..勁冇引 之後kit返左黎..同我坐

上堂呢..世史..都唔係好難者..

小息 比丫kit 拉到返3b班房._.””

丸子都係到..之後有條虫係丸子隻手到

佢驚到成個彈起左..笑死我

之後上完就上呢英文 果個丫sir 勁好笑

重2個英文老師 外籍的 一個叫bibi 一個唔記得=_+””

之後上學..發現果2個外籍老師都識講中文..驚””

之後又經濟..我同kit maggie 盈 丫yee 幾個

一齊玩果個丫sir 笑死我..

放學諗住同圖走..點知..佢話我唔跟住佢喎..

喂..咁佢唔可以等埋我既咩

等我就係104室等丫毛..

之後kit 同盈諗住嚇個sir

點知..kit慢十拾啪..

佢走左9里先嚇佢..之後我地行過去等丫毛

之後去操場搵返禿

之後就走啦..

上到車先知自己電話熄..

知道圖搵我咪返比佢..

之後講一陣就收線 之後我就去買野食

之後返屋企囉 ..返到屋企..打電話比圖..

我問佢點解..知道我嬲佢唔哄返我

佢講一句.我喊左一出黎=_=”

之後我都唔想再講落去..就收線

同佢一齊咁多月..我都係最想最想佢為我變

可能我係太天真啦 佢多數令我唔開心既原因都係呢個

連一d改變都冇..同我一齊真係咁多野怕比人講咩

又低b又白痴既我..哈哈

□為了你“我的眼淚真的流了不少…

......

 

刊登時間:2006-08-02 04:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kaman0621
暱稱: 牙嘉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了日記"
記得要忘記..
第一次睇跌打-3-
爆內疚...
成功啦~丫蝦生日之驚...
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
丫毛
丫蝦
我留言板板-3-
禿頭~_~
芝紅
盈+__+
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 31
今日人氣: 12
累積人氣: 1758
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed