2006 年 7 月 27 日 星期四  |
失望”  |
7點就起左身 因為8點叫圖起身
之後一陣碟 點知睇到過左時間8點15分先叫佢><””
佢又好累咁 ><”” 咁我就等50分再叫一次苛
果陣佢都醒醒地咁啦 我就去洗白白><”
洗完白白又睇影片 驚驚的一集><”
圖差唔多到就打左比我啦 ._.””
我就落車了 會合佢地
遲哂 =_= 之後丫毛 盈姐 禿禿 我 圖
一齊返學校睇分班 其實都知架啦-_-””
扮唔知睇到 行返果陣重要華dee 同ming
=__=”” 圖就同佢地傾 我就同毛傾
._.”” 之後我地行返學校-_-””
勁驚唔想我地入去 因為我地著便服ma
之後我地硬著頭皮 走入去..睇分班
一入到見到黃狗雄-_-”” 驚
之後戰戰兢兢咁企左果到睇
=_=”” 重要同a班的姣野一班=_=”
想死-_-”” 之後我地就走左啦 去左市中心進行我地計劃
我地就去左7仔搵魚生=_=” 點知佢又遲到
迫毛毛買左隻珍寶豬比我地食a_a”
等一陣佢就黎啦
=__=”” 佢地竟然唔行埋一齊
經過我地講黎講去 去到ok 都行返埋一齊
之後我地就行左去美食廣埸到坐’
又混吉-_-”” 之後我地就去左呢個公園
玩左一陣..又要返返學校 幫人睇分班
之後我地就去錦繡大會堂-_-”
去左果間餐廳 唔食野..坐=_+”
勁冇面囉
點知=__=”” 無聊爆..玩行錦繡
係果到黎行去=_=” 勁累
行到1點幾就返返美食廣埸
之後返元朗 去元朗..點知魚生唔上車
不過都好左..因為有2個花花係車到
之後我同圖坐啦
佢就去飲茶 我就出元朗還碟
之後去m記坐左一陣
魚仔話唔出黎-_-”
就去千色睇下我最愛既3-3-
諗住買..點知-_-”” 唉
之後我買左野食..就返屋企..食左就z_z了
7點先起左身 食飯 -_-”” 又玩電腦
1點多d先訓
|
| 刊登時間:2006-07-28 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|