2006 年 7 月 25 日 星期二  |
混吉=_="  |
傾電傾到4點先訓
9點就醒左 就開始電腦
反反反 ..玩到1點幾就訓左
之後被盈姐打電來嘈醒左._.""
=__=""之後我就落左shop
坐左一陣..拎埋d錢 就出發呢
去元朗廣場 行街-_-""
重買一杯酸既牛油栗米
=__="' 難吃得要死><"
之後我就買埋串魚蛋吃-_-""
之後去左街市買鞋a_a""
不過好貴129蚊=__+""
之後就行返屋企.. 放低d 野
又出左去呢..行街街5點到啦
之後就行千色 混吉-_-""
去到千色百貨果到 睇到果d玩具
勁得意..果d煮飯仔 既玩具
巧勁丫><" 之後四為混吉=_=""
哈哈 行到7~8點 就去食野
幫毛毛講大話-_-"" 唉
之後我地就去左呢個.嘩鬼食野
難食死-_-"" 之後丫毛丫爸話請我地食甜品
.__."' 人家不嬲都唔食-_-""
之後去左玩野-_- 哈哈 之後就去租碟
+1黎左搵我 a__a "幫我比錢
正a__a 之後我同我+1一齊返屋企
巧難得 ><"" 返到屋企就玩電腦了._.
重睇碟..睇到1點幾就訓左~
|
| 刊登時間:2006-07-28 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|