2006 年 7 月 24 日 星期一  |
累住也要陪你  |
答應左圖今日陪佢睇戲 ><"
但是很累呢..10點先起身<--好少河
之後我就玩一陣電腦
就去左洗白啦~ e家做左face show=-+""
因為黑左好多
之後我整整整..又在玩電腦..睇左一叮噹
1點28分就門口了
等好左耐都冇車 ...重諗住圖會快過我去到啦
原來我都係快過去..我去到果到..去左一間野到睇野
..睇一陣..行開左..咁岩..圖原來想嚇我=_=""
好原走得快
呵呵~ 之後我地就去買左票啦..四周走走
就入埸了~ 勁累丫
睇到有想喊><"" 慘慘的小狐狸
睇之後重累><""
覺得好對唔住佢唔住咁><"" 因為同佢出面咁累
><""sor ><""之後行左一陣街街返屋屋了~
訓一陣..就打左比佢傾一陣電話 嘿嘿a_a
|
| 刊登時間:2006-07-24 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|