2006 年 8 月 1 日 星期二  |
話我嘈-_-"" 唔出聲囉  |
今日我去左元朗廣埸果到上車
之後我見到圖 但係我上車之後冇佢耐都上左
但係佢唔係同我坐囉
之後同禿禿 盈姐傾計..
等左去到新元朗中心果到
見到豬紅=_=" 佢上車打圖喎
佢係唔係低b架..打我條仔..
勁想打佢囉...之後又佢溝我條仔..又唔認
我算..我忍佢 之後..我地幾個係咁傾傾傾
之後佢地話我嘈喎=_="
車咁我唔聲囉
落左車 我就話..玩一個game
就係我唔出聲..你地一定會好驚咁講
之後我一直都冇出聲 之後佢地又講我唔知咩
上到課室..佢地話唔玩=_="'
之後我冇理佢地..
直至歷史堂我就出聲囉
上堂~~~ 之後
maths ..有盈姐教,,都明既
小息..我地就係玩..名頭2個字咁叫
笑死左
之後經濟堂..
我地幾隻野..係咁搞事..笑到我真係暈鬼左
一班人又走啦..等埋表妹同丫dee
就走左 ..之後毛毛係到係咁計
-_-"" 唉
之後返到屋企..又係到睇影片..玩電腦咁囉
呵呵-_-""
我既日子...真快樂
|
| 刊登時間:2006-08-14 03:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|