死喇~我好多日都冇打過日記喇~懶得打><~變左牙曹添><唉.....
算喇~今日開始打囉~嘻嘻~
今日係一個大日子牙~今日係牙祖生日牙~我地約左去唱k牙~哈哈~
我遲左起身牙~即刻整完d野~就出門口lu~去左西貢買禮物比牙祖~
掛住諗送咩比牙祖~搞到遲到牙~><失敗.....
搭緊車個陣牙祖打比我問我係邊~我咪話搭緊車囉~
佢叫我搭西鐵個陣打比佢~同佢傾左陣~
傾到我轉搭西鐵個陣就收左lu~上左西鐵之後牙祖打比我~我同佢講我搭緊西鐵~
佢就同我講佢而家換衫~我到左之後打比佢~佢同我講佢同小雲,嘉燕黎緊~
我等左一陣佢地就黎到lu~我地就一齊行去Neway喇~
去到之後~我地就等房喇~等緊個陣牙曹打比嘉燕話佢牙媽唔比佢黎~
因為佢病得好勁~但係又預左佢個份喎~後尾就叫左琪琪黎喇~
初初佢都唔肯黎既~等到我地cut左個位~入左房開始唱個陣~佢又打比我話黎喎~
比佢玩死~佢黎左之後就坐左係到~我就同小雲係到嗌歌喇~都幾開心既~
但係玩左陣就發生左d野~我唔小心打到小雲~我以為整喊佢~諗住哄返怇喇~但係哄佢都冇反應~
咁嘉燕又話唔好煩佢住~咁我咪唔出聲坐左係牙祖到喇~坐坐下~小雲無喇喇一巴打埋黎喎~
我咪同佢講我牙媽都未打過我牙~跟住我就沖左入toilet喊~小雲同牙祖跟左出黎問我有冇事~
我就叫佢地返去先喇~我喊左陣就返去~返到去我坐左係到~小雲係咁哄我~我冇理佢~
拉左牙祖出房攬住佢喊~過左陣就返返去喇~我見到小雲係到喊~我咪拉左佢出去囉~佢攬住我喊係咁講sorry~
我咪同佢講我冇野囉~過左陣我地又返入去嗌過~唱到三點幾就走lu~
我地去左m記坐~坐左陣牙媽吹我走~我就即刻同牙祖,小雲影貼紙相~影完佢地就送我去搭車~跟住就返左屋企lu~
比牙祖拎走左我既初吻唷><好衰架~惹......嘻嘻~今日爆開心牙~最衰牙曹唔係到~
佢係到既話我諗仲開心牙~^^哈哈...... |