乂傻草莓發癲日記乂
記錄左傻婆(我)既囉野∼=.=”
kaman0913
暱稱: 乂傻草莓乂
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
又係返學...
又係返學,,,
又出左元朗...
全日打機...
去左酒樓食飯...
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 6
今日人氣: 0
累積人氣: 909
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 15 日  星期六   晴天


睇戲^^ 分類: 未分類

唉∼又好耐冇打日記喇><懶懶牙><唔得∼我今日開始一定會打既∼

今日出左去同牙曹佢地睇戲∼睇早場唷∼so我好早起左身∼

死人牙曹又話8:15叫我∼點之佢成9:00先起身∼唉∼

好彩我識醒姐∼不過我都係遲到唷><唉....

我搭緊mtr個陣悶得滯就打比牙曹同佢傾電喇∼

傾到我到左先收線牙∼一見到面就係咁笑∼傻左....

去到之後就陪牙曹去左toilet∼去完就去買飛∼

排緊隊個陣牙葉黎左唷∼同佢傾左陣∼我見到牙祖同小雲嚇到我縮左係牙曹後面牙∼

跟住玩玩下又冇野啵∼呵呵∼係7-11仲同佢地玩到癩左∼

不過小雲唔開心唷∼問佢做咩又唔肯講∼不過後尾冇野lu∼

睇戲笑死左∼睇完戲我地行左陣就去左圖書館到坐∼

坐到三點幾嘉燕話走∼因為佢要學琴∼佢走左∼

我地就行左去m記食野∼我地坐係到一路食一路傾∼

等到嘉燕黎到我就打比林家琪同佢係到嘈∼嘈嘈下我火咪比左佢地嘈囉∼

佢地嘈左半個鍾牙∼><佢地就嘈得開心囉∼我就心痛囉∼唉∼算喇∼

食完我地就各自返屋企lu∼今日好開心牙∼

串到林家琪啞左∼^^同小雲牙祖fd返^^

今日真係開心到暈牙∼^^

2005 年 10 月 2 日  星期日   晴天


祖祖生日......^^ 愉快 分類: 未分類

死喇~我好多日都冇打過日記喇~懶得打><~變左牙曹添><唉.....

算喇~今日開始打囉~嘻嘻~

今日係一個大日子牙~今日係牙祖生日牙~我地約左去唱k牙~哈哈~

我遲左起身牙~即刻整完d野~就出門口lu~去左西貢買禮物比牙祖~

掛住諗送咩比牙祖~搞到遲到牙~><失敗.....

搭緊車個陣牙祖打比我問我係邊~我咪話搭緊車囉~

佢叫我搭西鐵個陣打比佢~同佢傾左陣~

傾到我轉搭西鐵個陣就收左lu~上左西鐵之後牙祖打比我~我同佢講我搭緊西鐵~

佢就同我講佢而家換衫~我到左之後打比佢~佢同我講佢同小雲,嘉燕黎緊~

我等左一陣佢地就黎到lu~我地就一齊行去Neway喇~

去到之後~我地就等房喇~等緊個陣牙曹打比嘉燕話佢牙媽唔比佢黎~

因為佢病得好勁~但係又預左佢個份喎~後尾就叫左琪琪黎喇~

初初佢都唔肯黎既~等到我地cut左個位~入左房開始唱個陣~佢又打比我話黎喎~

比佢玩死~佢黎左之後就坐左係到~我就同小雲係到嗌歌喇~都幾開心既~

但係玩左陣就發生左d野~我唔小心打到小雲~我以為整喊佢~諗住哄返怇喇~但係哄佢都冇反應~

咁嘉燕又話唔好煩佢住~咁我咪唔出聲坐左係牙祖到喇~坐坐下~小雲無喇喇一巴打埋黎喎~

我咪同佢講我牙媽都未打過我牙~跟住我就沖左入toilet喊~小雲同牙祖跟左出黎問我有冇事~

我就叫佢地返去先喇~我喊左陣就返去~返到去我坐左係到~小雲係咁哄我~我冇理佢~

拉左牙祖出房攬住佢喊~過左陣就返返去喇~我見到小雲係到喊~我咪拉左佢出去囉~佢攬住我喊係咁講sorry~

我咪同佢講我冇野囉~過左陣我地又返入去嗌過~唱到三點幾就走lu~

我地去左m記坐~坐左陣牙媽吹我走~我就即刻同牙祖,小雲影貼紙相~影完佢地就送我去搭車~跟住就返左屋企lu~

比牙祖拎走左我既初吻唷><好衰架~惹......嘻嘻~今日爆開心牙~最衰牙曹唔係到~

佢係到既話我諗仲開心牙~^^哈哈......

2005 年 9 月 22 日  星期四   晴天


上體育堂>< 鬱悶 分類: 未分類

今日又係返學∼好悶牙∼日日都係咁∼d堂又悶∼放假最開心∼

就快到星期六喇∼又有得發癩喇∼wakakaka.....

止體育堂個陣又冇人理∼好悶牙∼

坐左係到∼悶悶><

坐坐下PC佢地叫我過去一齊玩喎∼有d意外驚喜∼^^

玩到落堂唔肯走牙∼幾開心牙∼

返到去坐左一陣葉sir就黎左lu∼

好快就放學喇∼放左之後∼我就同牙彤,周先生一齊去食野∼

食完之後∼我地就各自返屋企lu∼

今日都幾開心牙∼嘻嘻∼

2005 年 9 月 19 日  星期一   晴天


返學>< 愉快 分類: 未分類

今日同埋前兩日都係冇咩特別事發生∼所以我唔打之前個兩日既日記喇∼

今日一次過打返喇∼呢幾日都冇咩事∼幾開心牙∼

不過上堂好悶牙∼悶到想死∼

最開心就係放學喇∼一放學就沖左去圖書館幫手∼

幫到五點幾就返屋企lu∼

星期一至三都係咁∼

遲d再打星期四d野喇∼呢幾日又冇比人玩∼

幾開心∼呢幾日就係咁過喇∼


2005 年 9 月 18 日  星期日   晴天


去旺角行街^^ 愉快 分類: 未分類

今日同牙祖,花花,小雲去旺角行街∼我又遲左起身喇∼失敗∼><

起身即刻整野∼整完就出門口喇∼搭緊車個陣我打比花花∼

佢話佢等緊車∼同佢傾左陣∼收左線之後∼我就打比牙祖喇∼

佢同小雲巳經到左喇∼佢地話行住街等我地喎∼去到先打比佢地∼

到左之後∼我就打比佢地喇∼等左一陣佢地就一齊黎左搵我∼

花花仲早過我到∼有冇搞錯∼見到佢地我就叫花花打比我喇∼

佢打黎個電話顯示牙祖張相牙∼笑到我同花花死咁滯∼

我地去左kfc到食野∼食完之後就去左影相∼

影完就去行旺中∼行個陣我係咁打花花同牙祖牙∼哈哈∼

我同花花係旺中買左張電話貼紙同mon既貼紙∼

買完之後∼我地就去左大家樂到坐∼

因為牙祖肚餓∼食完之後∼我地去左行朗豪妨∼

臨走前去左muji到買筆∼甿完我地就各自返屋企lu∼

今日又係玩得好開心牙∼返到屋企我又係咁傾電∼

聽日唔洗返學牙∼我又係屋企打機,傾電∼

好開心∼而家三點幾喇∼我去覺豬lu∼

<<<四個傻婆><