乂傻草莓發癲日記乂
記錄左傻婆(我)既囉野∼=.=”
kaman0913
暱稱: 乂傻草莓乂
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
又係返學...
又係返學,,,
又出左元朗...
全日打機...
去左酒樓食飯...
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 6
今日人氣: 2
累積人氣: 911
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 2 日  星期五   晴天


比人推舉做文書∼>< 愉快 分類: 未分類

今日6:45就起左身lu∼一起身就即刻整出門口d野∼整完之後就出門口lu∼

上91個陣撞到芳芳牙∼又會咁岩既∼

落車之後我同佢一齊行返學校∼我同佢講淑妮讀返中四∼佢好出奇咁望住我∼=.=”

返到課室之後我自己坐左係到發呆∼

坐到八點到葉sir就入左黎點名∼跟住我地就上禮堂lu∼

上到去之後又係到聽人講廢話∼爆悶∼

我又聽聽下訓著左喇∼ ∼好彩冇比人發現姐∼嘻嘻∼

聽完之後∼返落去小息∼小息完左之後∼

我地就係到搞班d野∼選班會職務同埋科長∼

我比佢地推舉我做文書牙∼ 慘∼

結果我真係做左文書牙∼唉!!!

選完之後就放學lu∼放學個陣我見到淑妮牙∼

佢同我講佢退學喇∼=.=”唉!!!

又得返自己一個∼嗚嗚∼

同佢傾左一陣之後∼我就同牙彤,coco一齊去巴士站搭巴士返屋企lu∼

2005 年 9 月 1 日  星期四   晴天


開學了>< 愉快 分類: 未分類

今日係開學既第一日牙∼我好驚牙∼琴晚驚到訓唔著唷∼><

今朝一早就比個電話嘈醒左∼係coco打黎架∼佢問我係邊啵∼

我緊係係屋企喇∼都未起身∼

同佢傾左一陣之後∼我就去左刷牙,洗面∼

搞掂之後就出門口lu∼

等緊車個陣coco打黎陪我傾左陣電話∼

原本我以為我會遲到架∼點知冇喎∼

我返到學校之後就自己一個坐左係到∼好驚∼

坐坐下無喇喇比人打我個頭喎∼我咪擰轉頭睇下邊個咁衰囉∼

一擰就見到淑妮喇∼佢repert中四牙∼

yeah∼有佢陪我∼開心∼

跟住我就係到同佢傾計喇∼

傾左陣之後就打鍾lu∼我見到葉sir入左我地班房∼

我仲以後佢入錯班房添∼點知佢今年真係做我地班主任喎∼無奈∼

佢係到講新一年d野∼講完之後就上禮堂lu∼

上到去聽左一個鍾頭既垃圾就返課室lu∼

跟住就調位喇∼原本如果菜菜唔係到既話我應該同淑妮坐架∼

但係佢又咁岩企係淑妮前面∼就變左佢同淑妮坐∼唉!!!

問葉sir可唔可以同淑妮坐佢又話唔得∼妖∼

唉!!!我同chikly坐牙∼慘!!!

不過好彩佢對我冇乜野姐∼唔係我就慘囉∼

調完位之後就係到派野∼派完之後就放學lu∼

一放學我就去左圖書館搵牙彤∼等埋佢比左d野missma之後∼

我就同佢一齊落巴士站等車∼

跟住佢陪我去鑽石山買完英文本暑期作業同埋食野∼

食完之後∼我地就各自返屋企lu∼

今日比我想像中開心牙∼今年我一定要比d心機牙∼

2005 年 8 月 31 日  星期三   晴天


去旺角∼>,< 愉快 分類: 未分類

今日係暑假既最後一日∼所以我約左花花,樂樂,貓仔去唱k∼

完本約左十二點係旺角等架∼但係因為我琴晚太夜訓∼

結果我緊係又遲大到喇∼樂樂同花花等左我一個鍾唷∼sorry∼

到左之後∼我同佢地行左陣旺中∼

行完之後∼我地就去左大家樂食野∼

完先諗住去kfc架∼但係佢又未開∼我仲傻下傻下坐低左∼

唉∼比人叫起身同我講未開∼好鬼囉牙∼

最搞笑係我出左黎之後∼花花仲行去坐低∼

笑死我同樂樂牙∼哈哈∼

食完之後∼樂樂話請我地去影貼紙相唷∼開心死∼^^

影得好令令架∼嘔...∼

畫個陣笑死我牙∼花花整左舊屎係樂樂個頭到牙∼

笑到我肚痛∼影完之後∼

死仔就到左lu∼佢黎左之後∼我地就去左信和到買點∼

我仲買左隻碟牙∼隻碟係xxx∼

想知係咩碟打比我問喇∼嘻嘻∼

買完之後∼我地就各自返屋企lu∼

今日真係好開心牙∼聽日就返學喇∼唔知會發生d咩事∼好驚驚唷∼

樂樂頭上面有舊屎架~哈哈~                 兩個傻婆~嘻嘻~^^

2005 年 8 月 30 日  星期二   晴天


家庭樂∼^^ 分類: 未分類

今日我兩點幾先起身唷∼唉!!!琴晚夜訓唷∼

起身之後∼我又係到打機,煲電話∼

傾到四點幾到我就問媽咪開枱好唔好???

佢就緊係答我好喇∼

跟住我地就開始打派喇∼開始我都有贏d錢既∼

仲贏左兩蚊雞添∼但係食完飯之後∼

我地又打∼打到十點幾唷∼

結果我輸左六蚊唷∼心痛∼>.<

打完之後∼我就同花花,糖糖係到傾電話∼

完本就約左貓仔,樂樂,糖糖,花花一齊出黎唱k既∼

但係糖糖同花花又唔出喎∼

我咪嘈佢地囉∼結果花花比我嘈到肯出∼嘻嘻∼

但係糖糖就...唉!!!算喇∼

佢唔想無謂迫佢喇∼有花花陪都好∼

唔知聽日會發生D咩事呢∼

我知一定會好開心既∼

快d到聽日就好喇∼

<<<我既至愛牙∼係咪好得意呢??

2005 年 8 月 29 日  星期一   晴天


睇人體奧妙展∼∼ 愉快 分類: 未分類

今日我十點幾就起左身喇∼因為今日我要同樂樂,花花同埋牙祖一齊去睇人體奧妙展牙∼

我一起身就即刻整出門口d野∼整完之後就出門口lu∼

我搭緊小巴個陣花花打比我同我講佢岩岩先上車喎∼=.=”唉!!!

我搭緊火車個陣打比樂樂問佢係邊喇∼

佢話係月台喎∼我咪叫佢等埋我囉∼

到左之後∼我就同佢係火車站到行住等花花佢地喇∼

我行左唔知幾多個圈之後∼我就打比花花問佢係邊喇∼

佢同我講唔知啵∼比佢激死∼

之後我又打比糖糖∼同佢傾左幾句之後就收左線lu∼

跟住花花打比我叫我係都會等佢喎∼

咁我咪同樂樂行過去囉∼

等左一陣∼佢地就黎左lu∼

我係咁足住花花係到玩∼

跟住我問佢邊個係牙祖∼佢話黑色衫個個喎∼

跟住我咪問佢牙祖隔離個個係邊個牙??

佢話係佢既同學—嘉燕∼好好人架∼^.^

玩左一陣之後∼我地就去左m記食野∼

食完之後∼我地就去睇lu∼

買飛個陣我搵唔到張學生證牙∼我就同佢地講我唔去喇∼

跟住我又搵到喎∼好開心牙∼

去到睇到好多野牙∼好正牙∼

睇完之後∼我地就係到玩喇∼

玩左一陣之後∼我地就一齊去又一城∼

行左一陣∼原本就話去睇戲既∼

但係好貴牙∼結果都係冇睇到∼

跟住我地四個就話去西九影相∼

樂樂發脾氣走左喎∼我冇理佢走左∼

去到之後∼我地就影相相喇∼

影完之後∼我地就各自各返屋企lu∼

係咪好令令呢∼^^