今日係開學既第一日牙∼我好驚牙∼琴晚驚到訓唔著唷∼><
今朝一早就比個電話嘈醒左∼係coco打黎架∼佢問我係邊啵∼
我緊係係屋企喇∼都未起身∼
同佢傾左一陣之後∼我就去左刷牙,洗面∼
搞掂之後就出門口lu∼
等緊車個陣coco打黎陪我傾左陣電話∼
原本我以為我會遲到架∼點知冇喎∼
我返到學校之後就自己一個坐左係到∼好驚∼

坐坐下無喇喇比人打我個頭喎∼我咪擰轉頭睇下邊個咁衰囉∼
一擰就見到淑妮喇∼佢repert中四牙∼
yeah∼有佢陪我∼開心∼

跟住我就係到同佢傾計喇∼
傾左陣之後就打鍾lu∼我見到葉sir入左我地班房∼
我仲以後佢入錯班房添∼點知佢今年真係做我地班主任喎∼無奈∼

佢係到講新一年d野∼講完之後就上禮堂lu∼
上到去聽左一個鍾頭既垃圾就返課室lu∼
跟住就調位喇∼原本如果菜菜唔係到既話我應該同淑妮坐架∼
但係佢又咁岩企係淑妮前面∼就變左佢同淑妮坐∼唉!!!
問葉sir可唔可以同淑妮坐佢又話唔得∼妖∼

唉!!!我同chikly坐牙∼慘!!!
不過好彩佢對我冇乜野姐∼唔係我就慘囉∼
調完位之後就係到派野∼派完之後就放學lu∼
一放學我就去左圖書館搵牙彤∼等埋佢比左d野missma之後∼
我就同佢一齊落巴士站等車∼
跟住佢陪我去鑽石山買完英文本暑期作業同埋食野∼
食完之後∼我地就各自返屋企lu∼
今日比我想像中開心牙∼今年我一定要比d心機牙∼
 |