乂傻草莓發癲日記乂
記錄左傻婆(我)既囉野∼=.=”
kaman0913
暱稱: 乂傻草莓乂
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
又係返學...
又係返學,,,
又出左元朗...
全日打機...
去左酒樓食飯...
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 6
今日人氣: 1
累積人氣: 913
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 12 日  星期一   晴天


黎左個新生∼^^ 愉快 分類: 未分類

今日又要返學喇∼又要一早起身喇∼好眼訓牙∼

起左身之後搞掂哂d野就出門口lu∼好早就返到去喇∼

返到去坐左一陣就上禮堂喇∼又要聽人講無聊野喇∼企到隻腳好痛牙∼

等企左好耐終於講完喇∼返到課室就見到個新生喇∼

仲以為佢又係玩我個d人添∼點知唔係喎∼

我仲同佢做左fd添∼開心牙∼

跟住又係上堂∼好悶牙∼lunch我都係同佢一齊食∼食完行校圈∼幾開心牙∼

返到屋企我又同琪琪,花花傾電∼傾傾下花花係咁串人牙∼我估到佢有d火∼

咁我咪哄下佢囉∼點知冇用喎∼後尾等到琪琪收左線之後∼我就問花花做咩事喇∼

哦...原來d人咁cheap既∼花花唔好嬲喇∼為左d咁既人∼哂氣喇∼

星期六我一定會黎你屋企既∼到時幫你手咩佢囉∼好冇??唔好嬲喇∼

仲有牙∼多謝你同牙祖咁辛苦捱住眼訓等到十二點同我講生日快樂牙∼

有你地兩個係到我真係好開心牙∼多謝你地牙∼

記住下次唔好咁傻喇∼早d訓牙∼知冇???

好想快d到聽日牙∼好緊張牙∼

2005 年 9 月 11 日  星期日   晴天


無聊既一日>< 愉快 分類: 未分類

今日係星期日牙∼又唔洗bb又唔洗返學∼

留左係屋企煲機∼煲左成日∼好悶牙∼又冇野做喎∼

成日就係咁打機,傾電話,睇電視∼好鬼悶牙∼

又冇得出街喎∼就算有得出都唔知去邊喇∼

算喇∼都係留係屋企吧喇∼係就係悶左d∼

都好過返學牙∼好想轉校牙∼但係我d成績差到咁∼

算吧喇∼捱埋佢喇∼聽日又要返學喇∼

唔知又會點比人玩呢∼唔開心∼算喇∼忍忍忍....

仲有兩日就生日喇∼唔知個日會發生d咩事呢???

好想快d到個日牙∼又大一歲lu∼我要大個女∼思想要成熟∼唔可以再咁玩囉∼

今日真係好無聊牙∼

2005 年 9 月 10 日  星期六   晴天


笑死左... 愉快 分類: 未分類

今日又係返bb既日子∼我十二點幾先起身牙∼

一起身就即刻整出門口d野∼整完就即刻出門口喇∼

搭緊車個陣我打比糖糖問佢係邊∼佢話食緊野∼

問我返唔返bb∼我答佢唔返∼佢又嬲喇∼

成功地呃左佢∼我行緊去培道個陣又打比佢問佢係邊∼

佢話搭緊車∼我叫佢返到去打比我∼

我返到去之後自己一個坐左係到∼坐左一陣就見到棋棋喇∼

同棋棋傾左一陣∼碧華返左黎∼

同佢地傾左一陣我就同佢地講如果見到糖糖唔好同佢講我返左∼

跟住我地就係到玩喇∼玩玩下糖糖打比我喎∼

咁我咪匿埋囉∼糖糖同我講佢到左∼我就叫佢行黎飲水機到喇∼

佢見我企左係到∼又係到狂笑∼痴左線∼

糖糖累得滯坐左係個張枱到∼我就係咁玩佢個頭∼

玩玩下佢頭頂幅圖畫框趺左落黎∼打中佢個頭牙∼

我同棋棋笑到收唔到聲牙∼糖糖個樣勁好笑牙∼笑完之後∼

跟住我地就forinlu∼forin完就去上興趣章喇∼

上完之後又步操喇∼唉∼隻腳好痛牙∼

操完之後就foroutlu∼forout完我地就各自返屋企lu∼

今日好開心牙∼仲笑死左添∼唉!!

聽日又要返學喇∼慘慘慘!!

唔想返牙!!!!!唉!!!!!

2005 年 9 月 9 日  星期五   晴天


唔開心牙∼>< 愉快 分類: 未分類

今日我又好似平時咁返學&上堂∼初初都幾開心既∼

但係上中史堂個陣我就勁想喊喇∼上堂個陣我又比chikly佢地玩喇∼

唉!!!佢地係咁係到玩∼我就死忍∼唔喊得架∼

後尾冇野lu∼上中文堂個陣牙sir話要抽籤抽八組∼

抽中就要去校園電台到講野∼抽唔中既話就要上台講三分鐘∼

好彩我抽中左係校園電台∼菜菜又係喎∼咁岩佢又冇人同佢一組∼

咁佢就同我一組喇∼好耶∼有人陪我都冇咁驚∼

原本今日有課外活動時間架∼但係又未分組喎∼

結果要止禮堂聽人講廢話∼悶死了∼

聽完之後就放學lu∼好耶∼等得好辛苦牙∼

放左之後我又去左圖書館∼到五點幾就返屋企lu∼

返到去又係傾電+打機∼開心∼

不過聽日又要返bb喇∼辛苦∼><希望聽日唔洗步操喇∼

我又呃糖糖同佢講我唔返牙∼唔知佢聽日見到我會點呢??

好想快d到聽日牙∼

2005 年 9 月 8 日  星期四   雨天


勁唔開心∼>< 感動 分類: 未分類

今日我又好似平時咁返學喇∼一返到去就比人串∼慘∼

好彩過左一陣之後冇比人串姐∼照常上堂∼幾開心∼

lunch個陣我又同均均,牙彤同埋兩個咖哩一齊食飯∼

食完之後我地就一齊去左圖書館借書∼借完之後就返課室lu∼

返到去之後又比人玩喇∼唉!!!好想喊牙∼算!!!我忍∼

終於捱到放學喇∼一放學我就沖左去圖書館等均均∼

一見到佢就叫佢喇∼佢冇理我喎∼得就覺得好奇怪喇∼

望下均均∼哎呀!!!原來佢喊緊牙∼問佢咩事佢又唔肯講∼

好彩後尾均均冇野姐∼五點幾我地又一齊去搭車返屋企喇∼

返到屋企我又同牙祖,花花,糖糖一齊傾電,打機∼

同佢地一齊真係好開心牙∼係學校就...唉!!!

今日上P.E堂個陣我又係勁唔開心囉∼

不過算喇∼都過左去囉∼忘記佢吧喇∼