今日又要返學喇∼又要一早起身喇∼好眼訓牙∼
起左身之後搞掂哂d野就出門口lu∼好早就返到去喇∼
返到去坐左一陣就上禮堂喇∼又要聽人講無聊野喇∼企到隻腳好痛牙∼
等企左好耐終於講完喇∼返到課室就見到個新生喇∼
仲以為佢又係玩我個d人添∼點知唔係喎∼
我仲同佢做左fd添∼開心牙∼
跟住又係上堂∼好悶牙∼lunch我都係同佢一齊食∼食完行校圈∼幾開心牙∼
返到屋企我又同琪琪,花花傾電∼傾傾下花花係咁串人牙∼我估到佢有d火∼
咁我咪哄下佢囉∼點知冇用喎∼後尾等到琪琪收左線之後∼我就問花花做咩事喇∼
哦...原來d人咁cheap既∼花花唔好嬲喇∼為左d咁既人∼哂氣喇∼
星期六我一定會黎你屋企既∼到時幫你手咩佢囉∼好冇??唔好嬲喇∼
仲有牙∼多謝你同牙祖咁辛苦捱住眼訓等到十二點同我講生日快樂牙∼
有你地兩個係到我真係好開心牙∼多謝你地牙∼
記住下次唔好咁傻喇∼早d訓牙∼知冇???
好想快d到聽日牙∼好緊張牙∼

|