Yeah ! ! ! ~ ~
終於可以向大家講下我同我個 Friend ( Sasa ) 點比人屈了 !
尋日 , 我同 Sasa 番學校圖書館 , Sasa(假名) 佢係圖書館有一個職位 , 本來就做得好地地 , 但好景不常 ... ...
有一日 ,
ㄖ 鄧老師 ( 圖書館 , 職位最大 ) : 呢個叫 Tom(假名) , 佢係一個義工 , 佢讀完書冇野做 , 所以黎做義
 ......(閱讀全文)
今日真係 ... ... ... ... !~ ~ ~ ~ ~ ~
我同我個Friend比人屈 ! ( 聽日詳細 D 講 )
留意下聽日 ge 文章啦 !
多謝合作 ! ~ ~