OH!好多日冇打Blog了!
派哂中英數常(......)考試卷啦!等我報下分先~~
中文:94 / 100
英文:92 / 100
數學:92 / 100
常識:91 / 100
音樂:Full Marks
中聆:Full Marks
英聆:98 / 100
中話:Full Marks
英話:Full Marks
普筆:Full Marks
普話:Full Marks
尋日,學校派左默書~我得嗰89分,雖然唔係好差,可能係我對自己要求太高啦!但係~呢個分數好似係我心入面留低左一條刺~好唔舒服啊!唉......不過,而家講左出黎,心入面又好似舒服左D啦!好啦,下次再講啦~Bye bye!!!
桂圓茶凍
,
做法1.鳳梨肉.紅櫻桃,綠櫻桃切碎備用。2.將桂圓肉與鳳梨以7碗半水煮成桂圓茶,撈起桂圓肉及鳳梨備用。3.加洋菜粉一包入桂圓茶煮沸,加入砂糖。4.以布丁杯模型,杯底中放一朵桂圓肉,週圍用紅綠櫻裝飾。5.再倒入煮好之桂圓湯入杯中,待冷卻入冰箱冷藏。
做法