kamayiptakyu
暱稱: Gamma
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-01-24
2008-10-29
2008-07-29
2008-07-10
2008-07-04
文章分類
全部 (96)
好友 (2)
未分類 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 51
今日人氣: 1
累積人氣: 605
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天



2007-12-02

um.......好耐冇打過blog啦

呢排太忙啦

根本冇一個合適既timing可以打 .﹏."

唉.......

好忙呀......

而家不斷dictation,test,recite.......

不斷地重複......

唉......

不願多談了 ><

 

就到christmas啦

可以同琳一齊出去玩 =]

好開心呀  @v@  =v=

刊登時間:2007-12-02 07:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 10 日  星期六   晴天



2007-11-10

星期1就去Ocean Park啦

好開心呀 @v@

影多d相相~

刊登時間:2007-11-10 11:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 4 日  星期日   晴天



2007-11-04

終於測完UT啦

心情非常輕鬆

再過一個星期可以去Ocean Park玩

今次主攻影相@v@

唔知今次個成績點呢@_@"

 

我一定要係3日內拎到2轉衫 .\_/.

希望啦  -3-

刊登時間:2007-11-04 11:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天



2007-10-25

好耐冇打 blog lu

呢排太忙啦

日日都做chinese同econ功課做到好夜

好鬼辛苦

...........

我發覺我越來越想打個econ阿sir(邵老九)

個邵老九佢有冇out d呀

仲用點列式方法做功課

仲要根足佢既方法

我彩佢都傻既

我ut個時實唔會用佢既方法

如果我答到d point

但佢又鬧我又唔俾分我的話

我實同阿媽講

叫阿媽complain佢

 

越來越唔唔鍾意上邵老九既econ堂   .\~/."

自願參加左集頌,原本諗住今次應該幾好玩

點知班f.3D,E   d人真係太唔似樣啦

搞到我好唔想再參加..... -3-

唔緊要啦.....志在參與姐...

志在寫校本評核姐 ... -v-"

刊登時間:2007-10-25 10:30 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 5 日  星期五   晴天



2007-10-05

好開心呀...

係生日個日去左Ocean Park

雖然都要比錢

但係都好開心呀 >v<

我地係大樹灣個邊入(5點幾接近6點先到)

一入去就係東瀛凶間排隊玩

話就話要排一個鐘

但係唔駛半個鐘就入左去

開都有少少驚,但越行越唔驚

因為我比我前面個4個女仔笑到就死

行到某一個地方個時

個4個女仔一齊大嗌,話:「唔好行埋黎呀,我嗌非禮架。」

真係笑死我 XD

之後去到一個女工作人員(女鬼)面前

我一d都唔驚

仲同個女工作人員say hi添 =v=

不過就係勁閃黑白地帶度閃到頭有少少暈 >3<

之後就去左幽昊大殿堂度玩

開始個時都唔做咩

d人係咁嗌,我個耳膜都就爆 = =

d冷氣又凍wor.....

個friend又驚到係咁走

我地成班又係咁追

之後去到一達滿佈毒煙(一d普通煙)既地方

有個女工作人員同我及friend講「冷靜d,冷靜d....」係咁講

之後個friend事後同我講幾想串佢:好似係你要冷靜d wor

笑死我 xp

之後食左1片麵包(由3點食左野同7點幾食左勁少野就冇再食到,去到成點幾先食左條蕉)

係食野途中,有一個friend見到d鬼即走開到好遠

個反應係極大,笑死我同另一個friend

之後去左玩海盜船,玩完2次之後開始頭暈(餓到暈,極唔舒服)

之後去左水母館,勁靚呀

睇到唔想走,又冇咩人唔駛阻住哂 -v-

之後就搭纜車去返正門個邊

玩到12點幾就去搭車返home lu

返到home都成點鐘

沖埋涼都差唔多2點幾lu @@"

Ocean Park個哈囉喂真係好好玩呀

刊登時間:2007-10-11 06:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]