| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2007 年 12 月 2 日 星期日  |
| 2007-12-02 |
um.......好耐冇打過blog啦
呢排太忙啦
根本冇一個合適既timing可以打 .﹏."
唉.......
好忙呀......
而家不斷dictation,test,recite.......
不斷地重複......
唉......
不願多談了 ><
就到christmas啦
可以同琳一齊出去玩 =]
好開心呀 @v@ =v=
|
| 刊登時間:2007-12-02 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 10 日 星期六  |
|
2007 年 11 月 4 日 星期日  |
| 2007-11-04 |
終於測完UT啦
心情非常輕鬆
再過一個星期可以去Ocean Park玩
今次主攻影相@v@
唔知今次個成績點呢@_@"
我一定要係3日內拎到2轉衫 .\_/.
希望啦 -3- |
| 刊登時間:2007-11-04 11:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
| 2007-10-25 |
好耐冇打 blog lu
呢排太忙啦
日日都做chinese同econ功課做到好夜
好鬼辛苦
...........
我發覺我越來越想打個econ阿sir(邵老九)
個邵老九佢有冇out d呀
仲用點列式方法做功課
仲要根足佢既方法
我彩佢都傻既
我ut個時實唔會用佢既方法
如果我答到d point
但佢又鬧我又唔俾分我的話
我實同阿媽講
叫阿媽complain佢
越來越唔唔鍾意上邵老九既econ堂 .\~/."
自願參加左集頌,原本諗住今次應該幾好玩
點知班f.3D,E d人真係太唔似樣啦
搞到我好唔想再參加..... -3-
唔緊要啦.....志在參與姐...
志在寫校本評核姐 ... -v-" |
| 刊登時間:2007-10-25 10:30 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 5 日 星期五  |
| 2007-10-05 |
好開心呀...
係生日個日去左Ocean Park
雖然都要比錢
但係都好開心呀 >v<
我地係大樹灣個邊入(5點幾接近6點先到)
一入去就係東瀛凶間排隊玩
話就話要排一個鐘
但係唔駛半個鐘就入左去
開都有少少驚,但越行越唔驚
因為我比我前面個4個女仔笑到就死
行到某一個地方個時
個4個女仔一齊大嗌,話:「唔好行埋黎呀,我嗌非禮架。」
真係笑死我 XD
之後去到一個女工作人員(女鬼)面前
我一d都唔驚
仲同個女工作人員say hi添 =v=
不過就係勁閃黑白地帶度閃到頭有少少暈 >3<
之後就去左幽昊大殿堂度玩
開始個時都唔做咩
d人係咁嗌,我個耳膜都就爆 = =
d冷氣又凍wor.....
個friend又驚到係咁走
我地成班又係咁追
之後去到一達滿佈毒煙(一d普通煙)既地方
有個女工作人員同我及friend講「冷靜d,冷靜d....」係咁講
之後個friend事後同我講幾想串佢:好似係你要冷靜d wor
笑死我 xp
之後食左1片麵包(由3點食左野同7點幾食左勁少野就冇再食到,去到成點幾先食左條蕉)
係食野途中,有一個friend見到d鬼即走開到好遠
個反應係極大,笑死我同另一個friend
之後去左玩海盜船,玩完2次之後開始頭暈(餓到暈,極唔舒服)
之後去左水母館,勁靚呀
睇到唔想走,又冇咩人唔駛阻住哂 -v-
之後就搭纜車去返正門個邊
玩到12點幾就去搭車返home lu
返到home都成點鐘
沖埋涼都差唔多2點幾lu @@"
Ocean Park個哈囉喂真係好好玩呀 |
| 刊登時間:2007-10-11 06:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 20 | »
|