kamayiptakyu
暱稱: Gamma
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-01-24
2008-10-29
2008-07-29
2008-07-10
2008-07-04
文章分類
全部 (96)
好友 (2)
未分類 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 51
今日人氣: 0
累積人氣: 611
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 9 月 30 日  星期日   晴天



2007-09-30

琴日去左賣旗,

Ma On Shan d人尚算有善心 .-."

10個人入面都有7~8個買 @@"

由8點幾

一直企到11點4左右

隻腳又痛又痺 >///<

好辛苦

不過見到個旗袋重重的

好滿足呀 @v@

最後都只係賣左3版ja

不過唔緊要

好過冇呀嘛 =v=

還左旗袋之後去左百佳買野食

之後就返屋企lu....

返左冇幾耐又再出街

5~6點幾先返到 .-."

係屋企抖左陣

等人用埋部電腦就到我打機lu @v@

刊登時間:2007-09-30 01:11 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天



2007-09-26

好彩琴日d fd可以出去玩

好開心

我地去左沙田玩

成日都有微微雨

玩都玩得唔盡興

不過我地由沙田一直笑到返屋企

I have very happy now!

 

如果真係會係5/10個日去Ocean Park

咁我就真係好滿足啦

因為個日係我生日 @v@

希望真係去到啦 -v-

大家,中秋節快樂 @v@

刊登時間:2007-09-26 02:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 18 日  星期二   晴天



2007-09-18

星期日終於表演完啦

可以去剪頭髮啦

星期5去剪 @v@

.

唉......終於可以打blog啦

呢幾排都成日做功課

再唔係就攰到瞓左

完全係冇時間用電腦>3<

.

星期2 ,今日

係我人生中,終於

俾我發現到自己

其實係好驚遇到d癡線佬

事件發生係 :

時間:18 / 9 / 2007

下午:4:00~5:00

地點:馬鞍山廣場(旋轉木馬旁)

人物:黃衫癡線佬(下面稱yellow個y),   女同學英君及我

我同英君係"kawaiye shop"出黎之後

忽然果個y人行埋黎我同英君身邊

係咁講[哈佬] [哈佬].....(係不斷咁講)

我同英君以為係大家既朋友一時冇為意

之後2,3秒

覺得有d唔對路

大家都講唔識y人既

之後我地開始驚就向前行

點知y人竟然跟住

係行左冇耐佢就走左

我地諗住佢去搭車

以為冇事走去買野食,

點知

係英君check完張提款卡行出銀行之際(女同學果時係講緊電話)

我一眼見到個y人行緊過我地果邊

開頭y人見唔到我地,仲同緊個阿伯係咁halo

之後我向英君打眼色

英君見到個y人之後就叫我一齊走

之後我係望到y人果時一見到我地

就急步走過黎

我地之後跑上發佳度

y人可能唔知我地上左發佳

所以y人冇再跟住

之後我同英君知驚

即刻走去搭馬鐵

英君叫我一齊去馬鐵入面間7仔

我地安全去到7仔之後

成個人都冇咁驚

不過就係咁腳震

之後買完野就搭馬鐵返home

返到home同阿哥佢地講

講完都好左d

不過到而家都好驚 ><

* (以上所講完全真實,絕冇虛構)

睇完留言,講出你既意見。

刊登時間:2007-09-18 06:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 4 日  星期二   晴天



2007-09-04

終於都要開始返學啦 =v=

平時要成11點幾先醒

而家就要早4個幾鐘醒 >3<

好攰呀~

仲有2本書就買齊d書 @v@

唉.....最唔想而對既事終於發生左

又係同高大陳前後排

好唔想同佢一齊排 ./\.

顯得我好矮 >3<

仲要同f.2一樣......

都係17(我),18(佢)號   - -"

今年呢2個班主任都ok啦~

不過對個男班主任冇咩好感 ~_~"

硬係覺得個男班主任乸乸地咁-3-

好無奈  - -"

原來同班主任同姓唔係幾好(同個女班主任同姓)  /.\

就因為咁........就比人點左做班長 030

真無奈.﹏."

不過算啦

咁樣就有個優點汁左(唔知有冇呢._.?)

 

加油呀~要努力完成今年呀~一定要考得好成績呀~如果唔係升到上f.5都唔知做緊咩架啦~要比心機呀~

努力~努力~努力~~~~~~~~  (好似有d低能ge feel   ._.")

刊登時間:2007-09-04 12:33 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天



2007-08-31

今日,係戴妃逝世10週年

好多人對當年所發生既事都唔會忘記

亦有好多人認為戴妃之所以死

抱以一個偏激ge諗法 ─ 戴妃被英國王室謀殺

我以前都有呢種偏激既諗法

但我人越大就越覺得

我諗既事係錯既

每一個人,每一個國家

都有一d不為人知既事

當然,個d事一定唔想比人知

既然戴妃已經死左咁耐

到而家仲執意要搵個原因出黎

係一件愚蠢既事

一個秘密被人封閉住

無論點做,都冇可能知道個年秘密係咩

既然王室要守住呢個秘密

唔想比人知

我覺得我地唔應該再搵個原因出黎

更加唔好再胡亂猜測戴妃係因為咩事

我地係度為戴妃默哀1分鐘.............

------------------------完-------------------------

刊登時間:2007-08-31 04:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]