| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
| 2007-09-30 |
琴日去左賣旗,
Ma On Shan d人尚算有善心 .-."
10個人入面都有7~8個買 @@"
由8點幾
一直企到11點4左右
隻腳又痛又痺 >///<
好辛苦
不過見到個旗袋重重的
好滿足呀 @v@
最後都只係賣左3版ja
不過唔緊要
好過冇呀嘛 =v=
還左旗袋之後去左百佳買野食
之後就返屋企lu....
返左冇幾耐又再出街
5~6點幾先返到 .-."
係屋企抖左陣
等人用埋部電腦就到我打機lu @v@
|
| 刊登時間:2007-09-30 01:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 26 日 星期三  |
| 2007-09-26 |
好彩琴日d fd可以出去玩
好開心
我地去左沙田玩
成日都有微微雨
玩都玩得唔盡興
不過我地由沙田一直笑到返屋企
I have very happy now!
如果真係會係5/10個日去Ocean Park
咁我就真係好滿足啦
因為個日係我生日 @v@
希望真係去到啦 -v-
大家,中秋節快樂 @v@ |
| 刊登時間:2007-09-26 02:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 18 日 星期二  |
| 2007-09-18 |
星期日終於表演完啦
可以去剪頭髮啦
星期5去剪 @v@
.
唉......終於可以打blog啦
呢幾排都成日做功課
再唔係就攰到瞓左
完全係冇時間用電腦>3<
.
星期2 ,今日
係我人生中,終於
俾我發現到自己
其實係好驚遇到d癡線佬
事件發生係 :
時間:18 / 9 / 2007
下午:4:00~5:00
地點:馬鞍山廣場(旋轉木馬旁)
人物:黃衫癡線佬(下面稱yellow個y), 女同學英君及我
我同英君係"kawaiye shop"出黎之後
忽然果個y人行埋黎我同英君身邊
係咁講[哈佬] [哈佬].....(係不斷咁講)
我同英君以為係大家既朋友一時冇為意
之後2,3秒
覺得有d唔對路
大家都講唔識y人既
之後我地開始驚就向前行
點知y人竟然跟住
係行左冇耐佢就走左
我地諗住佢去搭車
以為冇事走去買野食,
點知
係英君check完張提款卡行出銀行之際(女同學果時係講緊電話)
我一眼見到個y人行緊過我地果邊
開頭y人見唔到我地,仲同緊個阿伯係咁halo
之後我向英君打眼色
英君見到個y人之後就叫我一齊走
之後我係望到y人果時一見到我地
就急步走過黎
我地之後跑上發佳度
y人可能唔知我地上左發佳
所以y人冇再跟住
之後我同英君知驚
即刻走去搭馬鐵
英君叫我一齊去馬鐵入面間7仔
我地安全去到7仔之後
成個人都冇咁驚
不過就係咁腳震
之後買完野就搭馬鐵返home
返到home同阿哥佢地講
講完都好左d
不過到而家都好驚 ><
* (以上所講完全真實,絕冇虛構)
睇完留言,講出你既意見。 |
| 刊登時間:2007-09-18 06:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 4 日 星期二  |
| 2007-09-04 |
終於都要開始返學啦 =v=
平時要成11點幾先醒
而家就要早4個幾鐘醒 >3<
好攰呀~
仲有2本書就買齊d書 @v@
唉.....最唔想而對既事終於發生左
又係同高大陳前後排
好唔想同佢一齊排 ./\.
顯得我好矮 >3<
仲要同f.2一樣......
都係17(我),18(佢)號 - -"
今年呢2個班主任都ok啦~
不過對個男班主任冇咩好感 ~_~"
硬係覺得個男班主任乸乸地咁-3-
好無奈 - -"
原來同班主任同姓唔係幾好(同個女班主任同姓) /.\
就因為咁........就比人點左做班長 030
真無奈.﹏."
不過算啦
咁樣就有個優點汁左(唔知有冇呢._.?)
加油呀~要努力完成今年呀~一定要考得好成績呀~如果唔係升到上f.5都唔知做緊咩架啦~要比心機呀~
努力~努力~努力~~~~~~~~ (好似有d低能ge feel ._.") |
| 刊登時間:2007-09-04 12:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 8 月 31 日 星期五  |
| 2007-08-31 |
今日,係戴妃逝世10週年
好多人對當年所發生既事都唔會忘記
亦有好多人認為戴妃之所以死
抱以一個偏激ge諗法 ─ 戴妃被英國王室謀殺
我以前都有呢種偏激既諗法
但我人越大就越覺得
我諗既事係錯既
每一個人,每一個國家
都有一d不為人知既事
當然,個d事一定唔想比人知
既然戴妃已經死左咁耐
到而家仲執意要搵個原因出黎
係一件愚蠢既事
一個秘密被人封閉住
無論點做,都冇可能知道個年秘密係咩
既然王室要守住呢個秘密
唔想比人知
我覺得我地唔應該再搵個原因出黎
更加唔好再胡亂猜測戴妃係因為咩事
我地係度為戴妃默哀1分鐘.............
------------------------完------------------------- |
| 刊登時間:2007-08-31 04:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 20 | »
|