kamayiptakyu
暱稱: Gamma
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-01-24
2008-10-29
2008-07-29
2008-07-10
2008-07-04
文章分類
全部 (96)
好友 (2)
未分類 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 51
今日人氣: 0
累積人氣: 621
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 6 月 12 日  星期二   晴天



2007-06-12

嗯嗯.......

今日考chinese

都唔錯

d時間perfect

岩岩好剩返1mins比我塗d錯字

小息之後

就入hall考listening同talking

listening同talking都考得唔錯

希望有60分以上

keke去左蘋果嗰度賣書chinese

唉..........得$30

好過冇...

ya,預計會係星期5出去mk

我可以買我睇岩嗰條鏈@v@

千其唔好比人買左呀><

快d考完試啦................

不過亦意味着我既中3生涯已經要完lu.....

唉!好唔捨得d中3同學呀><

點解間學校中3升中4要out d人出去wor

不過咁都好

成績唔得d人可以升唔到上去(= =好似好黑心咁)

有d個品行唔得既又冇得上

可以留返d精英係度@v@

唔知我升唔升到呢>3<

好驚呀................

嘻嘻:p偷左c橙幅相

c橙~偷左你咁多野 >3< sor  嘻嘻

呢幅都係偷既xp ↑   

 

刊登時間:2007-06-12 04:07 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 11 日  星期一   晴天



2007-06-11

呼.........

終於都考完english 同埋普通話lu

唔駛咁辛苦

今次2份卷都幾易下

不過我都唔識><

死啦

會唔會唔合格架 >~<

好驚呀

-----------------------------------------

好悶呀

呢幾日係咁溫書

我就黎悶死啦

我而家開始有幻聽啦

我聽到d小說同我講:

「唔好溫書啦,唔好溫書啦,唔好溫書啦,唔好溫書啦,

你要溫就溫我啦」

之後又聽到d教科書同我講:

「唔好唔溫呀,會死架........」

呢2句不斷repeat又repate

搞到我最後...........

咩都唔溫

訓左 = =

咁咪可以聽唔到lor ~ 

呵呵

我真係smart @v@

-----------------------------------------

哈,感染左c橙個症添@v@"

刊登時間:2007-06-11 03:48 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 10 日  星期日   晴天



2007-06-10

今朝3點幾比d雷聲嘈醒左

訓唔返

去到4點幾先訓到

我1點半訓 = =

訓得5個鐘~

好眼訓

之後去跳舞嗰時

好大雨,隻腳濕哂 ><

不過冇3點幾嗰時咁大雨

都算好彩,又唔大風又唔係超大雨

不過都係好眼訓

唔緊要@v@

跳舞跳到醒哂

之後出左mk

幫阿公同所有我地d小朋友既父親慶祝father's day

慶祝完就去左新世界中心行

行到隻腳勁攰

買左2本甜品書同一本set頭既書

仲去左新港城買返把新遮

唉............我把青蛙遮d遮骨斷左><

默哀一分鐘 ><

刊登時間:2007-06-10 08:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 9 日  星期六   雨天



2007-06-09

琴日比人見到我係新港城行街添 xp

但係我見唔到佢wor = =

由點幾行到5點幾@v@

好開心@v@

同d fd去左仙跡岩食 @v@

都幾好食!!!

今日都過得幾好

唔錯@v@

不過同人玩玩下桌球嗌交

唉.........算啦

最後都冇乜事lu

之後都繼續玩桌球~

不過冇溫書=3=

點算><

唉..............

刊登時間:2007-06-09 10:36 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 8 日  星期五   雨天



2007-06-08

今日考Maths同sicence

唔錯,都幾易

不過都有d唔識><

我個樹形圖衰左,都唔知合唔合格><

sicence都有少少唔識

希望呢2科都合格啦>﹏<"

 

 

加油呀@v@

刊登時間:2007-06-08 06:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]