| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 6 月 2 日 星期六  |
|
2007 年 6 月 1 日 星期五  |
| 呵呵 |
今日勁好笑lo^^
一朝早就係咁做要交ge功課
好彩今日day b可以上樓ja^^
上到去做左陣就可以交,唔駛欠@v@
上半朝都好悶
不過下晝就好玩啦
唔駛上music lessons
係class度做數
反而係school度做數有心機d
做完之後岩岩好到第2堂
可以玩 XD
開頭玩包剪揼
玩耐左好悶
棋棋就諗到用手指玩(正常係用手掌玩)
有d控制唔到d手指
玩完之後,覺得d手指好似唔係我咁=v="
我玩完覺得有d手指不協調>3<"
不過,就笑到我把聲沙左=v="
nevermind
總之好玩就得啦@v@
係玩之前我地F.3有人唔見左部psp
搞到要check書包,d老師順便搜下有冇手提
勁多人都比人收左係2個環保袋中
個2個環保袋仲要未入我地班就已經半滿@v@
裝埋我果班距仲多
原本我諗住帶電話
點知趕住出門,唔記得拎
就冇拎到
估唔到唔記得野呢d能力可以救我一命
電話一部盛為2張底面扮哂既罰抄紙.....
horrible~.....
之後我地2樓後面既music room附近有d locker
E班d人收埋d書係入面
唔知報個報串(或者miss其實一早知)
有個miss加女副校搵校工爆locker
wor......
入面好多書
唔知佢地要扮幾多張先可以換返d書呢 XD
抵佢地死
明明果d locker唔比用
佢地都用,搞到佢地日日可以帶勁少書
我地就帶勁多書
佢地d書比人收左真係抵死
( @@好似好衰咁添)
希望唔見野既同學可以搵返啦

|
| 刊登時間:2007-06-01 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 30 日 星期三  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間:2007-05-30 07:01 PM |
|
2007 年 5 月 30 日 星期三  |
非常失落  |
都係好眼訓,不過好過之前好多。
我從來唔會為默書唔達標而喊,
但我今日喊左出黎,
其實我諗一半係因為要補默,
而另一半係......
我做左一件好錯既事,
派完默完簿,要補默而自己改左我原本係錯既字,
諗住miss唔會知,點知miss佢會記得,
從來唔會有老師記得我所做既事,
但係miss choy係第一個,
但係我好唔爭氣,將miss對我既希望毀滅左,
之後我強忍淚水,比我忍到,但係就最後都喊左出黎,
原來d大人成日講,你要由良心度諗,邊個選擇唔會令到自己後悔,
但係....我揀錯左,
就正正我揀錯左而令到自己後悔.......
我好想同miss講........sorry! |
| 刊登時間:2007-05-30 06:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 29 日 星期二  |
| 2007-05-29 |
自從係大陸度返左之後就好攰,
可能係因為星期6成2點幾先訓啦,
搞到而家我好鬼眼訓。 |
| 刊登時間:2007-05-30 06:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|