kamayiptakyu
暱稱: Gamma
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-01-24
2008-10-29
2008-07-29
2008-07-10
2008-07-04
文章分類
全部 (96)
好友 (2)
未分類 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 51
今日人氣: 3
累積人氣: 616
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 5 月 18 日  星期五   晴天



2007-05-18

唉........知道左自己個成績啦,

都唔係咁好ja,

全班15,全級49.....

好差呀><,

上第一堂,阿sir就向我地訓話啦.....

我地又唔係唔用力考,

我地班既總平均分係比個衰人吳嘉寶累到咁低架,

自己唔想返就唔好返啦,

做咩話係我地搞到佢冇哂心機上堂姐,

發~究竟你係唔係like呂呂???我好想知,

如果你真係like佢,

咁我諗你最好要有心理準備,

呂呂佢而家暫時唔係like你,不過將來就唔知!!!

而家上堂勁好玩,

我同成班坐係中後排既人男仔,女仔玩電話,

係咁打比人@v@(好似有d無聊= ="),

不過又幾好玩,

而家拎相機出黎偷拍都唔會比人捉,

當然唔會太明顯啦。

聽日整芒果糯米磁  @v@ya   好味好味!!!!!!!

我今次大考要考好d~~~

加油~~~~~~~~~~~~~~~

 

刊登時間:2007-05-18 11:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天



this day i will remember~

This day i will remember,i never forget!!(第一次用英文造呢d句,d文法有咩唔岩就請多多指教)

---------------------------------------------------------------------------

除左我上上下堂感到有d被遺忘既feeling而喊左一陣之外,

仲有我地miss喊左,

我地lunch之後,播CSI,點知就發生左一件事,

miss竟然喊左出黎!!!

我開頭見到miss同阿sir傾計,

就諗住可能係講個吳嘉寶(boy)d野,

點知見到miss越講越激動,

我就諗可能係同阿sir意見不合,其實我話miss同阿sir意見不合只係我純粹猜測而已,

點知miss講完野就係咁喊係咁走,

想安慰都安慰唔到。

miss今年先教我地,係我果間第1年教就比左d咁唔開心既經歷比佢,

真係好對唔住呀miss!!!!!!><

如果你真係因為呢件事而下年唔教我地,

我會有一種內疚感,

雖然我唔係幾like miss,

不過miss真係教左我好多野。

---------------------------------------------------------------------------

><點解??點解呀????點解係都要比我見到咁多蟲蟲,

一上到classroom,就見到勁多蚊><

一咬就咬左5~6啖><勁痕,

我座係中、後排,d蚊都唔知點解係都要係中、後排度徘徊 >< ,

之後華兄用書包、書and報紙殺左3隻~

我地既唇語兄就用書、腳、書包殺左4隻~勁

荷葉飯殺左2隻蚊,仲要用單手殺,勁勁~~~

哈哈~~~我都有殺到,殺死左3隻蚊,

呵呵~~~~差唔多比我地蚊之killer幫殺哂d蚊蚊佢@v@,

---------------------------------------------------------------------------

放學出左馬鐵,

比我見到d嘟嘟(指曱甴),

係馬鐵出閘就比我見到一隻嘟嘟,

搞到我係咁打冷震

討厭呀~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

係心入而有一動說不出的傷感..........孤單,給人遺忘都箕討厭

不過我仍有3個best friends撐我@v@

刊登時間:2007-05-17 06:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天



跑死人啦@@"

尋日跑完9分鐘,都冇乜事既= =",

但係今日就慘啦><,

背脊痛,腳痛,咩都出哂黎@@"

不過成績都唔錯9個圈6個筒-w-。

唉.....d嘟嘟(指飛蟻)又出動啦><

勁恐怖呀><,尋日沖沖下涼,

無啦啦有隻嘟嘟飛左黎我個手背上面/~\,

之後隻嘟嘟比我用水射左係浴缸底,

仲要比我隻中輕微的一腳~_~",

一feel到有野就跳左起身=w=",

嚇到我勁大聲嗌左出黎-3-",

我阿哥就以為我發生左咩事 = ="。

不過好彩,都只係見一隻咁大把,

如果見到好多隻,我會癡線>w<",

P.E堂係更衣室既廁所入面,

比我係廁塔見到一隻反左肚既曱甴/~\(勁想嘔),

千其唔好比我玥見到啦,

我真係會暈架=v=",

呢排成日上堂都冇心機,

係咁訓,不過好彩每日都唔訓多過3堂,

最好野係.............我差唔多成堂訓左都冇比人叫醒到 =v= ya!!!

中文堂dict,成班最尾都係咁你望我,我望你,

係咁"交流","交流"一下 @v@。

呢幾日都過得好開心,又有人陪我打機,陪我傾計@v@" thx~!!!

只係越來越近升中4,有好壓力@~@"。

刊登時間:2007-05-16 11:16 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 13 日  星期日   晴天



母親節 驚訝

今日係母親節,

大家有冇邊個同媽咪慶祝呢?

我就冇啦@3@(唔好話我衰人=3=),

今朝8點到起左身,汁去跳舞d野,

汁完就去跳舞,跳到10點30分左右,

miss就比左把扇我地,

練到隻手都中哂d刺@@"

之後去左美心酒樓度等位><"

等左2個鐘先可以入去食野,變態架T^T

想餓死人咩-3-"

最後就食到唔多算包就走左,

之後就買帽帽@v@",

雖然屋企有一頂,

不過好似唔多岩feel咁。

之後就係屋企整好我把扇@v@

把扇好靚靚呢@v@  =v=

 

母親節快樂!!!!!!!!!!!@v@

刊登時間:2007-05-13 06:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 12 日  星期六   晴天



火滾 \~/

星期5原本應該係好開心架,全因為我個2個硬膠班主任,個仆街張sir係lunch個時話有d人要留堂,話留堂個d係做每日一篇(中,英各留一個鐘),我諗自己最多係英文姐,點知2樣都有我名><成2個鐘呀,好無奈lor,英文佢留我,我都冇咁嬲呀,但係中文我做到成249幾分都話我要留堂,好唔鋸囉。

佢地唔check我都日日做,我地咁大個人,唔應該下下管住哂,我地有d人會自動自覺做,加上我地仲有一個月都唔夠就考試,仲迫我地做,比咁大壓力我地,考得唔好又話我地,佢地有冇諗過我地感受架?成日都話為我地著想,咁佢地有冇為我地著想下,比d時間我地溫書。

你個硬膠劉sir見我地冇乜功課交,就叫老師比多d功課我地你係唔係癡線架?

你地d老師有冇諗過我地d成績差係因為咩事呀?係你地比好多壓力我地呀,正所謂:教不嚴,師之惰,唔好以為係老師就大哂。

(星期四)仲有你個八婆蔡雅欣,阿啤(讀卑音)有咩得罪你?係因為佢唔聽你講?你公報私仇?又抑或其他?人地女仔黎架你駛唔駛咁對佢,當住成班係咁鬧佢,佢"爭"你罰姐唔駛鬧到佢喊呀?佢原本朝早想抄埋個4次比你(要抄20次),點知c wing話佢上次"爭"果d罰抄咁遲先交就又記左一個缺點,啤啤聽左之後就掟走張紙唔抄。佢遲比姐,唔駛記缺點呀??之後lunch time,個八婆就搵阿啤,一黎到就話佢(當住成班人面前),話到佢喊,佢係女仔黎架,點都留下情啦!!! \~/   成日叫佢罰抄,抄~抄~抄!!!!你自己又唔抄?仲要抄成20次,抄得唔靚又唔收(係睇到寫咩,不過有少少唔清楚,但可以見到寫咩)。總之2個班主任我都唔like啦!!!!!!!!!!

呼~!!!!!!!!鬧完舒服哂@v@      玩勁舞玩到手有d軟@@""

刊登時間:2007-05-12 07:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]