| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 5 月 18 日 星期五  |
| 2007-05-18 |
唉........知道左自己個成績啦,
都唔係咁好ja,
全班15,全級49.....
好差呀><,
上第一堂,阿sir就向我地訓話啦.....
我地又唔係唔用力考,
我地班既總平均分係比個衰人吳嘉寶累到咁低架,
自己唔想返就唔好返啦,
做咩話係我地搞到佢冇哂心機上堂姐,
發~究竟你係唔係like呂呂???我好想知,
如果你真係like佢,
咁我諗你最好要有心理準備,
呂呂佢而家暫時唔係like你,不過將來就唔知!!!
而家上堂勁好玩,
我同成班坐係中後排既人男仔,女仔玩電話,
係咁打比人@v@(好似有d無聊= ="),
不過又幾好玩,
而家拎相機出黎偷拍都唔會比人捉,
當然唔會太明顯啦。
聽日整芒果糯米磁 @v@ya 好味好味!!!!!!!
我今次大考要考好d~~~
加油~~~~~~~~~~~~~~~
|
| 刊登時間:2007-05-18 11:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 17 日 星期四  |
| this day i will remember~ |
This day i will remember,i never forget!!(第一次用英文造呢d句,d文法有咩唔岩就請多多指教)
---------------------------------------------------------------------------
除左我上上下堂感到有d被遺忘既feeling而喊左一陣之外,
仲有我地miss喊左,
我地lunch之後,播CSI,點知就發生左一件事,
miss竟然喊左出黎!!!
我開頭見到miss同阿sir傾計,
就諗住可能係講個吳嘉寶(boy)d野,
點知見到miss越講越激動,
我就諗可能係同阿sir意見不合,其實我話miss同阿sir意見不合只係我純粹猜測而已,
點知miss講完野就係咁喊係咁走,
想安慰都安慰唔到。
miss今年先教我地,係我果間第1年教就比左d咁唔開心既經歷比佢,
真係好對唔住呀miss!!!!!!><
如果你真係因為呢件事而下年唔教我地,
我會有一種內疚感,
雖然我唔係幾like miss,
不過miss真係教左我好多野。
---------------------------------------------------------------------------
><點解??點解呀????點解係都要比我見到咁多蟲蟲,
一上到classroom,就見到勁多蚊><
一咬就咬左5~6啖><勁痕,
我座係中、後排,d蚊都唔知點解係都要係中、後排度徘徊 >< ,
之後華兄用書包、書and報紙殺左3隻~
我地既唇語兄就用書、腳、書包殺左4隻~勁
荷葉飯殺左2隻蚊,仲要用單手殺,勁勁~~~
哈哈~~~我都有殺到,殺死左3隻蚊,
呵呵~~~~差唔多比我地蚊之killer幫殺哂d蚊蚊佢@v@,
---------------------------------------------------------------------------
放學出左馬鐵,
比我見到d嘟嘟(指曱甴),
係馬鐵出閘就比我見到一隻嘟嘟,
搞到我係咁打冷震
討厭呀~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
係心入而有一動說不出的傷感..........孤單,給人遺忘都箕討厭
不過我仍有3個best friends撐我@v@ |
| 刊登時間:2007-05-17 06:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 16 日 星期三  |
| 跑死人啦@@" |
尋日跑完9分鐘,都冇乜事既= =",
但係今日就慘啦><,
背脊痛,腳痛,咩都出哂黎@@"
不過成績都唔錯9個圈6個筒-w-。
唉.....d嘟嘟(指飛蟻)又出動啦><
勁恐怖呀><,尋日沖沖下涼,
無啦啦有隻嘟嘟飛左黎我個手背上面/~\,
之後隻嘟嘟比我用水射左係浴缸底,
仲要比我隻中輕微的一腳~_~",
一feel到有野就跳左起身=w=",
嚇到我勁大聲嗌左出黎-3-",
我阿哥就以為我發生左咩事 = ="。
不過好彩,都只係見一隻咁大把,
如果見到好多隻,我會癡線>w<",
P.E堂係更衣室既廁所入面,
比我係廁塔見到一隻反左肚既曱甴/~\(勁想嘔),
千其唔好比我玥見到啦,
我真係會暈架=v=",
呢排成日上堂都冇心機,
係咁訓,不過好彩每日都唔訓多過3堂,
最好野係.............我差唔多成堂訓左都冇比人叫醒到 =v= ya!!!
中文堂dict,成班最尾都係咁你望我,我望你,
係咁"交流","交流"一下 @v@。
呢幾日都過得好開心,又有人陪我打機,陪我傾計@v@" thx~!!!
只係越來越近升中4,有好壓力@~@"。 |
| 刊登時間:2007-05-16 11:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 13 日 星期日  |
母親節  |
今日係母親節,
大家有冇邊個同媽咪慶祝呢?
我就冇啦@3@(唔好話我衰人=3=),
今朝8點到起左身,汁去跳舞d野,
汁完就去跳舞,跳到10點30分左右,
miss就比左把扇我地,
練到隻手都中哂d刺@@"
之後去左美心酒樓度等位><"
等左2個鐘先可以入去食野,變態架T^T
想餓死人咩-3-"
最後就食到唔多算包就走左,
之後就買帽帽@v@",
雖然屋企有一頂,
不過好似唔多岩feel咁。
之後就係屋企整好我把扇@v@
把扇好靚靚呢@v@ =v=
母親節快樂!!!!!!!!!!!@v@ |
| 刊登時間:2007-05-13 06:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 12 日 星期六  |
| 火滾 \~/ |
星期5原本應該係好開心架,全因為我個2個硬膠班主任,個仆街張sir係lunch個時話有d人要留堂,話留堂個d係做每日一篇(中,英各留一個鐘),我諗自己最多係英文姐,點知2樣都有我名><成2個鐘呀,好無奈lor,英文佢留我,我都冇咁嬲呀,但係中文我做到成249幾分都話我要留堂,好唔鋸囉。
佢地唔check我都日日做,我地咁大個人,唔應該下下管住哂,我地有d人會自動自覺做,加上我地仲有一個月都唔夠就考試,仲迫我地做,比咁大壓力我地,考得唔好又話我地,佢地有冇諗過我地感受架?成日都話為我地著想,咁佢地有冇為我地著想下,比d時間我地溫書。
你個硬膠劉sir見我地冇乜功課交,就叫老師比多d功課我地你係唔係癡線架?
你地d老師有冇諗過我地d成績差係因為咩事呀?係你地比好多壓力我地呀,正所謂:教不嚴,師之惰,唔好以為係老師就大哂。
(星期四)仲有你個八婆蔡雅欣,阿啤(讀卑音)有咩得罪你?係因為佢唔聽你講?你公報私仇?又抑或其他?人地女仔黎架你駛唔駛咁對佢,當住成班係咁鬧佢,佢"爭"你罰姐唔駛鬧到佢喊呀?佢原本朝早想抄埋個4次比你(要抄20次),點知c wing話佢上次"爭"果d罰抄咁遲先交就又記左一個缺點,啤啤聽左之後就掟走張紙唔抄。佢遲比姐,唔駛記缺點呀??之後lunch time,個八婆就搵阿啤,一黎到就話佢(當住成班人面前),話到佢喊,佢係女仔黎架,點都留下情啦!!! \~/ 成日叫佢罰抄,抄~抄~抄!!!!你自己又唔抄?仲要抄成20次,抄得唔靚又唔收(係睇到寫咩,不過有少少唔清楚,但可以見到寫咩)。總之2個班主任我都唔like啦!!!!!!!!!!
呼~!!!!!!!!鬧完舒服哂@v@ 玩勁舞玩到手有d軟@@"" |
| 刊登時間:2007-05-12 07:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|