kamayiptakyu
暱稱: Gamma
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-01-24
2008-10-29
2008-07-29
2008-07-10
2008-07-04
文章分類
全部 (96)
好友 (2)
未分類 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 51
今日人氣: 6
累積人氣: 619
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 5 月 10 日  星期四   晴天



2007-05-10 感動

D人變態架><,尋日上左2堂視藝姐,

唔駛拎我舊擦膠呀><,我對個舊擦膠有好深感情架><。

d人好過分呀><擦膠都拎我,擦膠又唔係貴,

去MUJI買,3蚊舊ja,駛唔駛偷呀><,

係唔係真係窮到3蚊都冇呀><,仲以為以前d中3升到上中4會好d啦><

點知仲衰,我憎死哂去我個班上堂既流動班\./

唔開心野就唔講啦,

今日,超開心,又可以繼續我既金庸夢,海柏果邊又有好多我最鍾意既波了汽水同糖糖@v@

我等左好耐先去睇金庸d書,.\/.

唉@3@!!!!!你個死人頭何賢發,成日同我作對@3@",

又要成日串我@3@,我忍你,我實會搵個機會咬死你,咬死你!!!!@v@hehe

刊登時間:2007-05-10 05:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 6 日  星期日   晴天



2007-05-06

尋晚終於到左睇笑傲江湖既大日子=v=,我同媛琳佢地約埋係一架巴士上面等,

我地終於上齊哂巴士,向文化中心出發@v@。

我地好似落錯站= =",要行返返轉頭。(都唔錯尖東夜景都幾靚>v<)

之後我地去到搵埋依齡之後就去廁所,@@我地等左好似5分鐘到啦就到我地,

我地去完廁所就可以上去上一層入場,就入場有個阿伯去錯地方,

比佢擾攘左一陣,過左冇幾耐我地就入左閘lu,

入左場大概等左20分鐘有多,就開始做lu。

雖然比坐係我後面既八公、八婆擾動左,不過無傷我睇劇既氣氛。

我地睇完已經係10點幾lu,之後我同媛琳係尖東行左一陣就去買m記當晚餐,

唉><!!!比架87D"西"到我暈車浪,返到home都冇胃口食m記,

唯有比左2個阿哥食><。係尖東睇夜景真係好靚,大家不妨搵日出去睇下夜景。

 

笑傲江湖(重演)

看成敗兩手牽,

雪孤松立深淵,

山代出英豪傑,

海恩仇付輕煙,

圓柱方皮囊相,

魔聖神影偕相,

邊紛擾人間世,

別難分拚死傷,

笑傲江湖,正邪無界。

- 笑傲江湖(重演)

刊登時間:2007-05-06 12:29 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 4 日  星期五   雨天



2007-05-04

我覺得今次地理教個水循環,同3a女生與陰陽星座,好相似。

阿sir講人類第3世界d人好需要木材,所以就有人伐林,

因為伐林令截留大減,地表徑流増加,

下滲減少,造成水土流失,令到水更快到河流,

一下大雨,就會造成氾濫。

而3a女生就說:燒山、伐林,污染、戰爭、複製生命等等濫權的行為,

正正突顯出人類的妄自專大,人以為自己是萬物之靈,

高高在上,因而忽視了自己也是自然界的一部分,

破壞大自然就是傷害自己,切斷了生命之源,

可是很少人有有這種覺悟。

我覺得書入面個角色講得好岩,人並不是最高級的生物,

因為人完全唔知點保護大自然,不斷地破壞。

討厭刻意破壞大自然既人!!!!

 

月牙,加油呀,你還有listening可以追返d分架,

加油呀!!!!!

 

人的願望最終會變成邪惡的慾望,猶如火焰般把人類燒成灰燼。

- 3A女生與陰陽星座

小魚著

刊登時間:2007-05-04 11:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天



2007-05-02

我都不知道我自己想怎樣子T^T。我覺得內心好不開心,

但又說不出怎樣不開心。原來我自己根本同思澄一樣,

受不了失敗,但是如果我跟思澄相比,

我所受的傷可能及不上她。但我的內心真的十分不舒服。

有誰人可以幫助我,我真的很灰•••

 

究竟我要幾時先可以擺脫到我所受的傷。

偷泣了一次又一次,原來哭泣是絕不能令傷痛消逝。

我有沒有資格被愛,抑或我是否有資格去愛人?

 

不知怎樣,我的心竟很想一個人。@_@"

刊登時間:2007-05-02 07:19 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 29 日  星期日   晴天



痛......

痛~原來都會在我的身上發生的呢!>-<

原本我的中文科拿到第一是一件很開心的事,但我的英文及數學都不合格令到我的平均分由頗高的分跌到很低><"。雖然我的英、數由小學p.3開始已經不合格,但我真的很想我這2科可得很好的成績,因為我這次及下次的試的分數會影響我升上中4的機會。但我不單沒有用心溫習,到考試時還不用心來做。我很後悔我自己當時不努力做,引致測驗不合格。

人類雖是高等生物,但我認為有些人卻連低等生物也不如。v_v
人類其實是很自私的,人類只為自己的利益。例如那些商家,不理森林褢的小動物失去森林會怎樣,只為自身的利益想,這些人我都十分討厭,亦令的痛心,原來人類的其中一面是那麼醜陋的。

人類的小圈子也令我十分痛心,我不明白為什麼在學校褢也會有小圈子生活。我自己也身受其害。我不明白為什麼在我們的中3級褢會有很多圈子生活,就例如唐雅燕和c班的關係。中2時,唐雅燕和c班某些人玩得很埋,但升上了中3不同班之後,我從來不曾看見她和某些人再一起玩。難題再見峂不再是朋友。我知道她們每天是戴着面具和某某人玩或者xxx啦= ="(諗唔到點講好)。的好疑惑人夠竟是不是高等生物。

 

.................

遲d再打過

刊登時間:2007-04-29 05:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]