| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 5 月 10 日 星期四  |
2007-05-10  |
D人變態架><,尋日上左2堂視藝姐,
唔駛拎我舊擦膠呀><,我對個舊擦膠有好深感情架><。
d人好過分呀><擦膠都拎我,擦膠又唔係貴,
去MUJI買,3蚊舊ja,駛唔駛偷呀><,
係唔係真係窮到3蚊都冇呀><,仲以為以前d中3升到上中4會好d啦><
點知仲衰,我憎死哂去我個班上堂既流動班\./
唔開心野就唔講啦,
今日,超開心,又可以繼續我既金庸夢,海柏果邊又有好多我最鍾意既波了汽水同糖糖@v@
我等左好耐先去睇金庸d書,.\/.
唉@3@!!!!!你個死人頭何賢發,成日同我作對@3@",
又要成日串我@3@,我忍你,我實會搵個機會咬死你,咬死你!!!!@v@hehe
|
| 刊登時間:2007-05-10 05:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 6 日 星期日  |
| 2007-05-06 |
尋晚終於到左睇笑傲江湖既大日子=v=,我同媛琳佢地約埋係一架巴士上面等,
我地終於上齊哂巴士,向文化中心出發@v@。
我地好似落錯站= =",要行返返轉頭。(都唔錯尖東夜景都幾靚>v<)
之後我地去到搵埋依齡之後就去廁所,@@我地等左好似5分鐘到啦就到我地,
我地去完廁所就可以上去上一層入場,就入場有個阿伯去錯地方,
比佢擾攘左一陣,過左冇幾耐我地就入左閘lu,
入左場大概等左20分鐘有多,就開始做lu。
雖然比坐係我後面既八公、八婆擾動左,不過無傷我睇劇既氣氛。
我地睇完已經係10點幾lu,之後我同媛琳係尖東行左一陣就去買m記當晚餐,
唉><!!!比架87D"西"到我暈車浪,返到home都冇胃口食m記,
唯有比左2個阿哥食><。係尖東睇夜景真係好靚,大家不妨搵日出去睇下夜景。
笑傲江湖(重演)
笑看成敗兩手牽,
傲雪孤松立深淵,
江山代出英豪傑,
湖海恩仇付輕煙,
正圓柱方皮囊相,
邪魔聖神影偕相,
無邊紛擾人間世,
界別難分拚死傷,
笑傲江湖,正邪無界。
- 笑傲江湖(重演) |
| 刊登時間:2007-05-06 12:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 4 日 星期五  |
| 2007-05-04 |
我覺得今次地理教個水循環,同3a女生與陰陽星座,好相似。
阿sir講人類第3世界d人好需要木材,所以就有人伐林,
因為伐林令截留大減,地表徑流増加,
下滲減少,造成水土流失,令到水更快到河流,
一下大雨,就會造成氾濫。
而3a女生就說:燒山、伐林,污染、戰爭、複製生命等等濫權的行為,
正正突顯出人類的妄自專大,人以為自己是萬物之靈,
高高在上,因而忽視了自己也是自然界的一部分,
破壞大自然就是傷害自己,切斷了生命之源,
可是很少人有有這種覺悟。
我覺得書入面個角色講得好岩,人並不是最高級的生物,
因為人完全唔知點保護大自然,不斷地破壞。
討厭刻意破壞大自然既人!!!!
月牙,加油呀,你還有listening可以追返d分架,
加油呀!!!!!
人的願望最終會變成邪惡的慾望,猶如火焰般把人類燒成灰燼。
- 3A女生與陰陽星座
小魚著 |
| 刊登時間:2007-05-04 11:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 2 日 星期三  |
| 2007-05-02 |
我都不知道我自己想怎樣子T^T。我覺得內心好不開心,
但又說不出怎樣不開心。原來我自己根本同思澄一樣,
受不了失敗,但是如果我跟思澄相比,
我所受的傷可能及不上她。但我的內心真的十分不舒服。
有誰人可以幫助我,我真的很灰•••
究竟我要幾時先可以擺脫到我所受的傷。
偷泣了一次又一次,原來哭泣是絕不能令傷痛消逝。
我有沒有資格被愛,抑或我是否有資格去愛人?
不知怎樣,我的心竟很想一個人。@_@" |
| 刊登時間:2007-05-02 07:19 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 4 月 29 日 星期日  |
| 痛...... |
痛~原來都會在我的身上發生的呢!>-<
原本我的中文科拿到第一是一件很開心的事,但我的英文及數學都不合格令到我的平均分由頗高的分跌到很低><"。雖然我的英、數由小學p.3開始已經不合格,但我真的很想我這2科可得很好的成績,因為我這次及下次的試的分數會影響我升上中4的機會。但我不單沒有用心溫習,到考試時還不用心來做。我很後悔我自己當時不努力做,引致測驗不合格。
人類雖是高等生物,但我認為有些人卻連低等生物也不如。v_v
人類其實是很自私的,人類只為自己的利益。例如那些商家,不理森林褢的小動物失去森林會怎樣,只為自身的利益想,這些人我都十分討厭,亦令的痛心,原來人類的其中一面是那麼醜陋的。
人類的小圈子也令我十分痛心,我不明白為什麼在學校褢也會有小圈子生活。我自己也身受其害 。我不明白為什麼在我們的中3級褢會有很多圈子生活,就例如唐雅燕和c班的關係。中2時,唐雅燕和c班某些人玩得很埋,但升上了中3不同班之後,我從來不曾看見她和某些人再一起玩。難題再見峂不再是朋友。我知道她們每天是戴着面具和某某人玩或者xxx啦= ="(諗唔到點講好)。的好疑惑人夠竟是不是高等生物。
.................
遲d再打過 |
| 刊登時間:2007-04-29 05:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|