自從爺爺同麻麻過左身後
我一宜都係返工冇假放
而且呢個月ga數對我來講係好緊要
如果唔到數真係有機會比人炒
所以呢兩星期都係維持住返12 收12 ga 情況
如果同你講唔辛苦而你又信你應該去驗下個腦
日日返工,跑數
比起以前真係彩你都on 居
不過依家真係習慣左,而且係自願
有一次我家姐都同我講咁做值唔值
反而令我有個結論
有d人可以咩野都唔做,一世死好命,用一半力可以得到兩倍野
而我絕對唔係呢隻
我要ga野係要用人地幾倍努力先換到返來
有時係冇回報
好多人覺得係唔係唔值,甚至ON居
不過我唔會有太大抱怨
可能係習慣左呢種感覺,或者叫做認命
我永遠都係付出好大努力換取一D 可能人地好易得到GA 野
如果我同你講我唔介意GA 話
邊會有人信AR
不過我覺得如果天係要我咁GA 話
我都唔想有任何反抗.,
見到我身邊D朋友佢地搵唔到野做
我叫佢地入來PCCW做住先
唔係因為我介人入去有錢收
不過冇野做果種難受我體會過
真係好惡頂
雖然PCCW 惡做
但有句野好認同:工作艱難,總好過悠悠閒閒
我見意做住搵,好過坐食山崩
所以希望康康可以入來LA
原來己經一個月LA
可能你真係好忙
或者真係為我好
或者你比我嚇怕左
或者好多好多
莫非真係朋友都冇得做...........
我唔會再有任何奢望
只想可以當我講過GA野冇講過
可以有番個好朋友
|