諗唔到用咩野topic ar, 是但啦
之前睇左無記播ga 超級特派員, 講日本一d contact 制員工同長工ga 日劇
令我諗返以前係pccw 跟agent 梁生d 野
成日覺得好冇安全感, 好唔開心
成日好想轉做長工,
不過後來轉左去one2free call center 簽左一年pccw contact
本來一心想長做, 點之做唔夠一年one2free 搬上大陸
pccw 安排我係1000 返night簽兩年約
做左半年頂唔順走左
之後入左aeon 做
終於叫做份長工la
一做做左成兩年
當中都叫有開心有唔開心
不過當我做左second 之後
好似冇左目標
開始對現有工作有d 厭倦
係時候要搵一d 新ga 挑戰
所以依家要努力d 儲錢
搵唔到工都可以放下假ma
又講下我屋企先
新野玩, bb 戰士
以前細路個時有玩la,近來出左一套"三國傳"再勾起條根買隻來玩
以前成日整好d bb 比我玩到爛手爛腳
最攪野就係成日幫佢地配音玩打架
有一次我夜晚訓唔到係廳玩, 冇開燈
我ar 媽見到我以為我同鬼講野.......嚇傻左
......
以前我唔油色ga, 不過e家唔油唔得
因為bandi e家d bb d 原色真係好差.............
我唔係油得靚
但冇油真係唔見得人lol

暫時最形ga 作品呂布
|