上一次去中環不成, 估唔到今次要返娘家屯門吉
又要做番吉記, 開頭真係唔係太想
因為辛苦同埋要輪班
不過返到去又唔同晒
一來同事多左
二來依家主要係係back office 批野
小左出去counter , 對少左d 客
同埋日日返晏訓左,個人精神左
多得鄭生帶埋我過來
唔係就.........
應承左chloe 姐一個月減10 磅
我用左5日就搞掂
點知佢開個2 個月減20 一個咁辣ga 盤口
我驚減到不過會拉柴lol
呢5日日日做成60 幾下sit up, 做gym 都唔緊要
最慘要介口咩都唔食得
dry 到想死
我唔知可以忍到幾耐
有一日係屯吉好似見到火柴女
我冇去叫去
一來個身袋住5, 6 萬二十蚊唱錢
二來我又唔cfm 係唔係佢,
因為太耐冇見
不過如果下一次
唔知我夠唔夠膽同佢打個招呼?
|