星期1 個晚唔知係唔係食錯野
返返下工又all 又嘔
仲發高燒
個人超辛苦
十點幾同公司請左2 個鐘假返左山景
一入到屋就死左係張床度
好凍
好辛苦
好耐冇試過病得咁犀利
成晚係訓到訓唔到
一飲水又all
攪到個人好似脫水咁
暈下暈下
不過迷迷糊糊間
我諗起好多開心野
發左一個好開心ga 夢
入面係我得到左我想要ga 野
搵到份好工
識到好多好朋友
xxx 做左我女朋友
我爺爺麻麻未死
好多好多...........
不過冇lala 比個仆街sale 電話噪醒左
一起身原來成點鐘........
如果可以晚晚發d 咁ga 夢
我又唔介意日日病
最好唔駛起身tim
冇煩腦