我生日又過左la,25 歲
ar譚校長ga年記lol
今年生日冇上年咁感觸,可能今年個人開心左
而且公司同事都有送禮物比我
又有cake 食,
都係果句, 多謝晒
仲有屋企人都冇唔記得
唉.........都係果句
雖然冇女, 都好過冇la
生日放左6 日假
但病足3日, 吹脹.........總要返工都未好
要好同事幫我頂full
真係好唔好意思
不過下次都係唔放咁多假la
反正冇野做.......返工仲覺得d時間充實d
過左生日之後又好似冇咩野值得期待
好dry ar
有次聽到我女同事pinky 講佢失戀冇晒人生意義
工都唔想返
諗返自己, 我咪好似條行屍走肉
除左返工同收工就冇野做
朋友都小, 唔好話女朋友
咁我咪要死左去.......
不過做人ga野唔可以咁講,日日都會有驚喜
一日未死都仲可以有好多野發生,唔可以咁快為自己下定論
今日冇左個男仔,他朝唔可以比你識左個好佢一百倍ga 人咩
希望佢日後會明la
只要你未死,仲會有希望ga
不過我發覺自己唔係好識維持朋友關係
好多以前好friend ga 都生疏晒
9 成都冇晒聯絡
之前好friend ga anson 上次見到佢都冇咩野講
係唔係出左來做野就會變成咁
每次想到呢度都有d down
講就好鬼好聽, 做又做唔做到
忍唔住send 左個sms 比人
諗住趁生日博下奇蹟
最後又係失望收場
陳錦倫你真係好死cheap.......
呢d唔係希望, 係妄想......
人地忘記左你好耐la, 係唔係應該醒下
唔通要人地親口話你先知衰咩
灑脫d la
|