今日放假,原本係星期六先ga
不過我心情實在太down la(睇番上期日記)
所以同人change 左假(緊係la,係公司嘔左甘幾斤血,都要食番d豬血補補la)
同ar媽飲下茶,扮下老順咁la
仲有ar媽一早就問定我想飲咩野湯wor
好明顯佢落左order 要我係屋企食la
好lol,........唔出街lol
扮下乖仔lok
反正好耐都未同老豆同家姐食飯(成個幾月...................................)
而且今日冇波踢,留係屋企會安全ga (有波踢我老豆要我幫佢買波,仲要輸左唔比個隻.........)
我老豆就係傳說中ga 鐵達尼.............
我賣埋屎忽都唔夠佢玩一場波...........
有d野做左你可能後悔,唔做就更後悔
|