人生........就像過山車一樣
當你坐上去,架車慢慢升上去時...............
感覺永遠係最開心,最期待
車上到最高點時,你就會開始擔心失去了現在的感覺
你會有一種\"高處不勝寒ga感覺
當車衝落去時
你會因為身邊你覺得好好ga 景像急速改變感到驚慌,無助
到了谷底
再會有一種推動力推番你上去
再期待,再失落
我一生人坐過了四次過生車
第一次係 放榜
當我以為自己升到上中六時,變左入ive
後來識到一班好朋友再令我振作
第二次係女......
最後憑自己克服
第三次係one2free 比賣豬仔去lck3
自己ga 工作能力再一次比看低
直插谷底
呢次係我朋友幫我帶番上來
現在
家中會有突發事發生
而且........
感覺上我會坐第5次過山車
呢一刻我唔知要幾耐可以再推番上來
但我知道ga 係
坐過山車衝下來ga感覺係唔好受
|