09/08/2009
今日睇返好多好多相
由F.2啲相開始睇起
原來我變左好多
 
我記得F.2果年 成年都係齊陰 去許儀儀屋企慶祝肥肥生日影唔到靚靚chingman
 
我仲係齊陰=_=而加覺得齊陰唔好睇 因為者住哂個樣
 
F.2果時同何嘉俊.吳偉忠坐.係度整埋啲低能磁石貼=_=跟住狂拋去啲LOCKER度痴度佢=_=而加諗返起覺得勁kai=_=
仲有出去幫人針水.係可以針到要排隊咁既樣囉.哈哈
 
F.2年尾.miss cheung唔做lu.跟住最後果堂同佢影相同全班大合照.
 
F.2果年既啦啦隊.係思慧同子晴教.贏左冠軍.好開心^_^
 
F.2果年既暑假.約左黃晴晴出街:$勁奈冇見!
仲有唔記得左果日點解會同細麟佢地出街=_=發現佢勁鍾意我隻狗=_=
 
F.2果年既其中1個假期?!唔知做乜野要去歷史博物館.
有埋梁建豪同張志城=_=
 
同彤彤.翟翟去迪迪尼食自助餐.果度勁靚

彤彤就快出國讀書.在影相留念=_=影到我.................= =
 
 
F.2果年暑假=_=唔想要齊陰想要剪頭髮.跟住臨剪之前影返幾張相先.
仲要上下左右咁影囉..哈哈..勁大個鼻孔:$
 
F.2果年暑假.剪完美麗既頭髮啦終於xdd去左何雪瀠屋企玩
彤彤就出國啦..!!!同埋佢班同學一齊出街:$
 
F.3岩岩開始.黎左個旅行 果日同左吳鴻麟.丘綽盈.何嘉俊一齊左成日.
我仲記得吳鴻麟係去次所去到流鼻血比我地笑佢入錯次所囉.哈哈
不過吳鴻麟最後請左我地飲10蚊一枝既可樂.真係多謝哂.跟住飲哂大家都唔想扔個樽.
因為太貴xddd
 
F.3既啦啦隊:$:$子晴同思慧係最後一年教我地啦.
 
寫比子晴既野^__^
 
11月中既婚禮.第一次電頭髮:$
 
2009年1月1.何雪瀠陪左我成日.我成面暗倉xd
 
考試果時.同呀mon去食野果時影.
 
同丘丘出街整:$:$
 
我同低能可愛許儀儀:$:$真係勁低能xdd仲好清楚見到我個鼻孔xd
 
天后娘娘birthday.同翟翟去左遊行xd
 
何雪瀠黎我屋企打波.打打下要跳開心舞 哈哈
 
同何雪瀠常常出街拍照:$第1張果張係貼紙相機度帶左隻con哈哈
 
第一次同黃頌婷妹妹咁親密:$:$哈哈我好鍾意頌婷
嘩..真係勁多張囉=_=
|