激死我啦..而加我啲書點算好..?? 我啲書真係好新淨;( 去書展我啲戰利品 全部都係我心愛既馬仔 (唔係馬俊偉呀吳鴻麟.肥gor) 睇下我小學既美勞幾靚成個吳偉忠咁哈哈
啲公仔真係好核特=_=
行書展見到古巨基..啲人痴線..多到 去到旺角見到啲野食好想食但係冇錢..$1都冇=_=食乜鬼=_= 哂相黎..原來我咁鬼肥
矮仔炳興話我出POSTER一定會買 我張POSTER平到喊 $800喳嘛一定比得起既炳興弟弟哈哈
去迪士尼
23/7 好憎我
今日返去補課..
一朝早就去搵親愛的阿MON a_a哈哈哈
仲教埋佢跳開心舞xdd
我而加識跳架啦真係!遲啲教埋你地
不過我收錢架喎呀哈哈
跟住交收完就去左食野..同阿MON傾左好多低能野..
傾傾下佢係咁話我係豬改埋花名=_=
蠢豬蠢 豬蠢豬 蠢蠢豬 豬蠢蠢 (全部都係話緊阿MON:$阿MON佢作黎話自己^^呀哈哈xd)
係咪痴線架
跟住放學就................唉
吳鴻麟
P.s 我覺得QOOZA啲公仔好醜樣:@ XANGA果啲靚啲:@