   
電頭髮:D:D:D:D:D:D:D HAPPY^~^
我貪玩~打QOOZA!
不過我打QOOZA冇人睇架喎!
唔緊要啦~:D我而加XANGA同QOOZA都打齊:$
滿足大家兩個願望:$哈哈
XANGA同QOOZA既內容唔同架:$
今日我鍾意左魔法神童加璇:$
我唔覺得呢套係卡通片喎...雖然真係;d哈哈(;d<呢個表情符號得吳鴻麟先明:$:$)
我認為好好睇:$水野同學成日呷阿惠醋:S
有咩理由加璇同敵人打交 打打下可以同個敵人一齊跳舞=,=
算啦:$大家都唔明我講咩架啦:$我覺得我有啲痴左線:S
好...我去跳開心舞啦!BYEBYE!;d;d;d;d;d;d
17號17號17號17號17號17號17號17號17號17號17號17號17號
HAPPY!SHA U LA LA!^~^
我打完呢篇QOOZA...加璇就做完啦:'(
|