今天家長日 沒想到係符碌見OTZ
媽子同符碌句句都話中有話(汗'')
我個女日日番黎都同我講學校發生D咩事(包括你發老脾)
其實呢,(我全名)呢好有領導才能架.,佢做某一樣野其他同學都會附和(佢想講我帶頭破壞佢課堂)
於是我比人狂督背隻
之後見完諗住比人產 點知佢話'妖呢D唔洗佢講我都知啦 講野一D point都無 你地無改錯佢名'XD
之後去NTP行街
去左一田 咁岩請左班人椿年糕
岩岩椿完我爆左句'面白い!' 然後椿年糕果個聽到對住我笑
後尾佢同個staff講日文我先知... 原來佢真係日本人!OTZOTZOTZOTZ
佢一定認為我扮曬野扮曬野扮曬野...
之後睇衫 幫老弟買左件外套
去左玩具反豆城 媽子買最愛既自助jelly beans 果陣佢成個細路咁
估味道好好玩._.
然後回家
宣傳個AMEBA先'http://ameblo.jp/ryuu0520/
以上-ryuu-
|