有人話過
'我們有必需守護的東西所以必須堅強起來
不管被別人怎麼看 今後還是會貫徹自我下去'
亦有人話過
'樂團是場無止境的戰爭 每個樂團成員,樂團與樂團之間都是隊友
不停地對抗著 期間不停有人因傷退出 亦有人加入....'
我仲未正式開始打仗 點可以咁快投降
無朋友但係我仲有隊友 唔通打仗果陣仲可以同朋友吹水咩=w=
比起無無聊聊過人世既人 我絕對有意義
但唔代表我偉大
比無無聊聊過人世既人笑 係佢地唔識貨,無知,扮晒蟹= =+
別人笑我太瘋癲 我笑他人扎媽邊
加油吧 我的隊友._.
以上=ryuu=
|