昨天上不到qooza-3- 所以今天補回
昨天去了買服-w-
是全黑的說-w-
小悠是白色~ 黑白雙煞!XDD
褲管好有麗feel(注意是說褲管!!)
扭了這個~!
我的是野球場-w-
還有買了kera
今期(竟然)有gaze啦,miku啦,gou啦同武瑠
之後去學日文
(而家先黎)自我介紹-口-!
我明明好清楚咁講左'りゅう'
之後呀sir...''下?ランランル(藍藍路)?'orz
算啦 你中意點叫就點叫...同你講都晒gas-口-
-------------------------------------------------------
ryuuto話今日(10月10日)好萌
因為...
十十
日月...囧
今朝比人老點去荃灣穩個親戚拎野
慘在我仲訓緊教- -'' 人地無指明我去囉大佬!!
恋歌(冬日限定)製作中...
小奈應該可以唱得輕鬆D(你睇我幾錫你XD)
呢首歌係冬日限定ver. 姐係話...夏天唔唱得!XDD
|