|
|
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
| yoho~ |
分類: 未分類 |
剛才比人寸
原因係我講粗口
就比20個人寸(所以大家唔好亂講粗口XD)
3個人最後狂講日文贏曬XD
日本語はすごい∼
一早就話你地唔明架啦
仲叫我地講...
搞到我地贏左-口-
比個靚台你地都唔落
正一腦殘無知西
很感謝小悠小夜和ching=]
本当にありがとう∼
以上-ryuu-
|
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 236 | » |