水運...好悶-口-
唔好係我面前曬名牌
我未見過有人用名牌用到你咁cheap
(名牌用到十足旺中貨咁-口- 好野!)
放左之後去食lunch
見到女交西0口0
琴晚支眉筆跌左落廁所-0- 要去買番支
shiseido隻眉筆無曬啡色囉頂-. .-
個人黑起上黎就係咁唔掂/_\
我媽說我很自大@w@
還是第一次聽到這樣的批評~
為了更加顯露我的自大 日後是不是要用'おれ'作自稱?XD
明天去買褲子和少少decora的東西(和kera?!)
有D想買麵包超人夾同橡跟扮童真咁夾起D前髮-皿-v
就這樣~
請勿對號入座
以上-自大狂(?!)りゅう-
|