今日是黑色星期五~
跟yin,歡,linlin,いん去晴晴屋企BB蕉._.
今次透爐用左15分鐘 少左一半時間^w^
跟住玩祝衣因啦,上天台,聽歌,睇yoshiki打鼓,彈琴,整古藤木同學,玩狗-w-
跟住去學日文
好支力...
相up在fb
以上-ryuu-