不想到明天...要行山啊/口\
也不想溫數(某:那你想幹嘛?)
在荃灣看到個人偶袋子超萌>///<
decora的時候超配 可是好貴...
而且我媽說那隻小兔像鬼T口T
我爸說本來公文式隻公仔係薯仔...
話D細路好似薯仔咁鈍先去補-口-
我覺得幾萌啊~