|
舊夢重遊... |
|
2005 年 4 月 30 日 星期六  |
今日訓足覺好開心牙!
爽牙!
起身食野~
果個辛辣白菜麵都吾好味既~
倒哂...
食餅乾算!
之後原本諗住打diary既∼
之後有藍色生死戀啵!
都係吾打住!
睇睇下...
芳打唻啵!
好耐冇同佢傾過啦!
傾番個感覺都吾錯!
聽到一d佢既煩惱∼
但係有d野我都幫吾上忙既!
唯一可以做既就係聽啦!
我諗佢講哂出唻之後應該舒服d既!
傾完3點半多d∼
食完野!
之後寫日記啦!
仔!!
咳就好食藥啦!
乖啦!
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|