今日好好
眼訓牙~
仲要上hal|添啵...
熱都熱死!
今日要check校服髮飾牙~
好彩我呢知個禮科改行做修女姐!
今日上中文堂有d吾捨得,,,.
因為梁sir就唻走啦~
佢教得好過鄭sir!
哈...
之後家政牙!
整mango pudding...!

嘩...
好味道牙!(<--miss果d)
我地自己整果d未食得住牙...!
因為要雪3粒鐘架!
放學至拎得~∼
之後英文啦...
原本要默書既...
但係ms sek見咁多人冇溫,
所以拖到下個禮拜3至默!
好牙...!
覺得MS seK好人左...
CHECK校肢又鬆手啵...
其實佢都幾好人既∼
LUNCH之後IS....
上上下樓梯至記得留左點名簿係課室~
沖番落1樓...
之後又搵吾到喎...
原來展展攝左係D書入面牙頂...!

之後又趕番上條隊啦∼
終於上到5樓啦∼
點知因為老婆婆狂傾計所以要再行過啵1
吾係牙化?!!!
唉...
行到身水身汗∼
QUZ!完之後去HAll...
社際英文問答牙...
哈哈..!
又吾洗上ma+hs...
又吾洗對住撚sir..!
gd!
唉...
有無搞錯?!
佢勁然串錯左我英文名啵!
KAMMY變左KAMMT啵!
LAST學社又輸左啦∼
唉...!
不過算啦!
下次再努力過!
Frighting Frighting Frighting!!!
放學同丫pooh,生菜,人妖去拎番d布甸~
hee...
之後落番班房同仔一齊食!
yummy!!!
人妖食得不知幾咁
sweet2!!!
仲叫仔做...做....(吾講!)
係班到玩左好耐,
好耐冇試過啦!
好開心牙∼∼∼
之後5點1到就走啦∼
番到屋企即刻沖涼牙!
熱都熱死!!!
|