我的資料

暱稱: luv盈盈'●
性別: 女
國家: 香港

訪客留言

最近三個月尚無任何留言

好友名單

kammy323 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

mango  pudding!!

2005 年 4 月 29 日  星期五 晴天

今日好好 眼訓牙~

仲要上hal|添啵...

熱都熱死!

今日要check校服髮飾牙~

好彩我呢知個禮科改行做修女姐!

今日上中文堂有d吾捨得,,,.

因為梁sir就唻走啦~

佢教得好過鄭sir!

哈...

之後家政牙!

整mango pudding...!

嘩...

好味道牙!(<--miss果d)

我地自己整果d未食得住牙...!

因為要雪3粒鐘架!

放學至拎得~∼

之後英文啦...

原本要默書既...

但係ms  sek見咁多人冇溫,

所以拖到下個禮拜3至默!

好牙...!

覺得MS seK好人左...

CHECK校肢又鬆手啵...

其實佢都幾好人既∼

LUNCH之後IS....

上上下樓梯至記得留左點名簿係課室~

沖番落1樓...

之後又搵吾到喎...

原來展展攝左係D書入面牙頂...!

之後又趕番上條隊啦∼

終於上到5樓啦∼

點知因為老婆婆狂傾計所以要再行過啵1

吾係牙化?!!!

唉...

行到身水身汗∼

QUZ!完之後去HAll...

社際英文問答牙...

哈哈..!

又吾洗上ma+hs...

又吾洗對住撚sir..!

gd!

唉...

有無搞錯?!

佢勁然串錯左我英文名啵!

KAMMY變左KAMMT啵!

LAST學社又輸左啦∼

唉...!

不過算啦!

下次再努力過!

Frighting  Frighting   Frighting!!!

放學同丫pooh,生菜,人妖去拎番d布甸~

hee...

之後落番班房同仔一齊食!

yummy!!!

人妖食得不知幾咁 sweet2!!!

仲叫仔做...做....(吾講!)

係班到玩左好耐,

好耐冇試過啦!

好開心牙∼∼∼

之後5點1到就走啦∼

番到屋企即刻沖涼牙!

熱都熱死!!!

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | »