尋晚又發左個怪夢啦~∼
一連2晚都係咁...
吾知天父係咪有野同我講呢???
哈∼
今日DAY4牙!
我條裙有用啦∼
肥PREFECT同大細東菇都剩係可以...
眼甘甘咁望住我條裙...!
哈哈!超爽牙!

今日牙...
俾撚SIR寫左手冊牙∼
4張黃紙啦頂...!
佢仲講到係我專登整短咁啵!
頂...!
今日起初覺得肥燊好慘∼
成日俾小短人蝦∼
哼!
點知到ORAL至知係我白痴諗錯野!
肥燊佢心甘情願要做佢條狗啵!
拎唻賤!!!
小短人當自己係大佬咁啵!
學人出頭??
食啦!
憑咩幫肥燊出頭牙??
未免諗到自己太勁啦卦?!
LA LA果陣...
肥燊咪又係聲都吾敢出∼
仲要提上次爆唇啵肥燊佢∼
車...
佢果陣之後咪又要SAY梳;
又要俾人踩書包;
又要俾人鬧;
差DD喊埋添!
抵死囉呢D咪叫...!
SHIT!
小短人抵俾6人幫OUT牙∼
肥燊繼續做佢條9啦∼
有潛質牙你!!!
小短人叫一聲你就吠一聲!
GD DOG!!!!
白痴仔...
以為知咩叫AOE就勁到點咁!
勁牙你!
封你做我嘔像牙!!!
之後電腦堂仲係嬲嬲地∼
展展一見到我即刻閃左喎!
穿所以LUNCH佢就慘啦∼
哈∼
丫POOH好醒錫哂佢!
333
多謝仔仔十卜我!!!
333
MATHS悶爆~
好彩校本佢要上HALL姐!
如果吾係我仲有得剩既?!

放學同丫POOH,仔仔去噹噹食野∼
頂...
點會咁好彩架?!
見到媽咪,禧禧,青EE啵!
過左千辛萬苦--
經歷左多少蒼〔嗓〕!
佢地終於走左啦∼
GD!
嘩...
走果陣落得仲勁D雨..!
變左落湯人!
|