| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 10 月 1 日 星期日  |
| 睇戲 |
分類: 未分類 |
金日去左睇{寶貝計劃}...撞到黃玉婷,,,
{寶貝計劃}超爆好笑牙!!!!!!個BB又得意喎,,>V<
之後就去左食野,,,再去圖書館睇野,,,,
訓覺+傾計,,,跟住就行左一陣街街,,,
5點幾就番左屋企LU,,,好支力牙...
跟下迪迪玩下先...>V<
朋友仔
包包:朋友之中佢都算係最成熟既一個...所以我好聽佢話架XDD
迪迪:佢好鐘意話我仆低GE!!衰人黎..不過我知佢講下笑姐...佢好得意GE!!
翁翁:朋友之中佢係讀書最認真個果黎,,,佢有時都好攪笑....
淑英:佢有時會提點下我,,,不過有時篤我好鬼死痛@.@
+欣:佢好斯文GE!!!!!!!!!!哈哈...
霞霞:讀書都好勁下GE!!!!MATHS好叻...
lisa:佢都係好斯文ge!!!把聲好得意XDD
思思:講野有時好細聲架>V<QQ
琍琍姐:E個最鐘意恰我,,,,,又鐘意玩我喎!!!
牙塋:佢好鐘意化妝,,,有時好Q
蚊蚊:好好人GE,,,,又斯文喎
王子:有時會同佢行街街,,,佢份人都幾好嫁!!
講住咁多個先...記得留cm牙!!,,,,
HAHA,,,,886

|
2006 年 9 月 30 日 星期六  |
| 2006-09-30 |
分類: 未分類 |
金日去左馬鞍山swimswim
名單有包包,迪迪,lisa,翁翁,淑英,+欣,霞霞+埋我
總共有8個人>v<超正
好慘呀!學極都唔識背泳
之後我地8個人玩捉e因,,,我狂仆低>.<
跟住又去左玩滑梯,,,好好玩ar
d雨愈落愈大,,,所以就走左喇....
去左M記食野,,,,翁翁同迪迪走先,,,
我地就搭86K,,,,係車度傾計計ar,,,
跟住就差唔多7點先番到屋企...>v<
p.s金日真係好好玩+好開心

|
2006 年 9 月 29 日 星期五  |
| swimswim |
分類: 未分類 |
金日好開心呀,,,XDD>V<
READ:又要睇書=.=
PE:GO SWIM**唔識呀>.<
CHS:默書,,,,小小識啦,,,
HIS:好野,,,MISS冇番XDD
MATHS:好難呀D數
ENG:好悶AR,,,又講animals
LUNCH小息:又去圖書館-O-
ART:畫畫
放學去左ART室畫埋佢,,,
之後上去MMLC搵包包佢地,,,
我地玩到超癲...=口=
完左去7仔買野食,,,等左超耐,,,
跟住搭車,,,係車度玩得仲癲...
最慘係我仆低...- -好彩得佢地幾條友見到咋
佢地幾個...哼,,可惡...係咁笑我-.-
P.S聽日有好多人SWIM牙,,,GOOD
朋友仔:淑英,+欣,霞霞,包包,翁翁,迪迪,lisa,
牙塋,蚊蚊,思思,倩彤,琍琍,王子,呀$,牙詩,牙儀,呀欣。

|
2006 年 9 月 28 日 星期四  |
| 唉 |
分類: 未分類 |
金日都唔知點形容好- 0 -
翁翁同蚊蚊.....唉=3=
都唔知幫邊個好**真係左右為難''
不過宜家佢地2個都好番....
做朋友真係要坦白D,,唔好收收埋埋,,,好似我咁...-0-
SAY番金日先*V*
金日有早會....=3=好無聊
CHS:又係場面描寫
LS:污染
HIS:唔知UP乜-口-
MATHS:教指數定律**
IS:俾包包話= o =
LUNCH小息:我諗住勸下蚊蚊=0=,,,點知.....唉
ENG:LISTENING**
放學去MMLC整埋DT佢!!
之後搭車走人嚕.....

|
2006 年 9 月 27 日 星期三  |
| 2006-09-27 |
分類: 未分類 |
金日又係好早番到去!!0.0
MATHS:測驗!!都唔算難!
LS:又UP廢話...
CHS:場面描寫=口=??
ENG:LISTENING**唔識
LUNCH,,,小息去圖書館...
ART:畫得好樣衰牙><"
放學又去左ART室畫畫...
五點幾先走-口-""
日日都留咁晏...**

|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 19 | »
|