`*.傻小凱!`xDD.*
*`-天真 . .彷 佛被你傷 的好深◆ - ..
kammy71800
暱稱: . `*.傻小凱!`xDD.*
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
...
>/\<"
{打番沈日既日記}
心情普通
DAY444444444
文章分類
全部 (95)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 58
今日人氣: 0
累積人氣: 7336
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天


睇戲 分類: 未分類

金日去左睇{寶貝計劃}...撞到黃玉婷,,,

{寶貝計劃}超爆好笑牙!!!!!!個BB又得意喎,,>V<

之後就去左食野,,,再去圖書館睇野,,,,

訓覺+傾計,,,跟住就行左一陣街街,,,

5點幾就番左屋企LU,,,好支力牙...

跟下迪迪玩下先...>V<

             朋友仔             

包包:朋友之中佢都算係最成熟既一個...所以我好聽佢話架XDD

迪迪:佢好鐘意話我仆低GE!!衰人黎..不過我知佢講下笑姐...佢好得意GE!!

翁翁:朋友之中佢係讀書最認真個果黎,,,佢有時都好攪笑....

淑英:佢有時會提點下我,,,不過有時篤我好鬼死痛@.@

+欣:佢好斯文GE!!!!!!!!!!哈哈...

霞霞:讀書都好勁下GE!!!!MATHS好叻...

lisa:佢都係好斯文ge!!!把聲好得意XDD

思思:講野有時好細聲架>V<QQ

琍琍姐:E個最鐘意恰我,,,,,又鐘意玩我喎!!!

牙塋:佢好鐘意化妝,,,有時好Q

蚊蚊:好好人GE,,,,又斯文喎

王子:有時會同佢行街街,,,佢份人都幾好嫁!!

講住咁多個先...記得留cm牙!!,,,,

HAHA,,,,886

 

 

 

 

 



2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天


2006-09-30 分類: 未分類

金日去左馬鞍山swimswim

名單有包包,迪迪,lisa,翁翁,淑英,+欣,霞霞+埋我

總共有8個人>v<超正

好慘呀!學極都唔識背泳

之後我地8個人玩捉e因,,,我狂仆低>.<

跟住又去左玩滑梯,,,好好玩ar

d雨愈落愈大,,,所以就走左喇....

去左M記食野,,,,翁翁同迪迪走先,,,

我地就搭86K,,,,係車度傾計計ar,,,

跟住就差唔多7點先番到屋企...>v<

p.s金日真係好好玩+好開心

 



2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天


swimswim 分類: 未分類

金日好開心呀,,,XDD>V<

READ:又要睇書=.=

PE:GO SWIM**唔識呀>.<

CHS:默書,,,,小小識啦,,,

HIS:好野,,,MISS冇番XDD

MATHS:好難呀D數

ENG:好悶AR,,,又講animals

LUNCH小息:又去圖書館-O-

ART:畫畫

放學去左ART室畫埋佢,,,

之後上去MMLC搵包包佢地,,,

我地玩到超癲...=口=

完左去7仔買野食,,,等左超耐,,,

跟住搭車,,,係車度玩得仲癲...

最慘係我仆低...- -好彩得佢地幾條友見到咋

佢地幾個...哼,,可惡...係咁笑我-.-

P.S聽日有好多人SWIM牙,,,GOOD

朋友仔:淑英,+欣,霞霞,包包,翁翁,迪迪,lisa,

牙塋,蚊蚊,思思,倩彤,琍琍,王子,呀$,牙詩,牙儀,呀欣。

 

 

 

 

 

 



2006 年 9 月 28 日  星期四   晴天


分類: 未分類

金日都唔知點形容好- 0 -

翁翁同蚊蚊.....唉=3=

都唔知幫邊個好**真係左右為難''

不過宜家佢地2個都好番....

做朋友真係要坦白D,,唔好收收埋埋,,,好似我咁...-0-

SAY番金日先*V*

金日有早會....=3=好無聊

CHS:又係場面描寫

LS:污染

HIS:唔知UP乜-口-

MATHS:教指數定律**

IS:俾包包話= o =

LUNCH小息:我諗住勸下蚊蚊=0=,,,點知.....唉

ENG:LISTENING**

放學去MMLC整埋DT佢!!

之後搭車走人嚕.....

 

 

 

 

 



2006 年 9 月 27 日  星期三   晴天


2006-09-27 分類: 未分類

金日又係好早番到去!!0.0

MATHS:測驗!!都唔算難!

LS:又UP廢話...

CHS:場面描寫=口=??

ENG:LISTENING**唔識

LUNCH,,,小息去圖書館...

ART:畫得好樣衰牙><"

放學又去左ART室畫畫...

五點幾先走-口-""

日日都留咁晏...**