| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 11 日 星期三  |
| 2006-10-11 |
分類: 未分類 |
金日是DAY3...很少書牙...^^
ENG: 對英文作業...很悶牙...
DT:又是整家居!!!>V<
MATHS:MISS謝冇番SO要上英文堂...慘,,,!
IS:訓覺!!好多人都訓..@.@
CHS:要作文牙...寫死人咩-V-''''
LUNCH小息:係咁玩...又上樓又落樓...-口-
生活教育:玩層層"碟"<---唔識打...我個組第1次有30層..
第2次好快就冇..HAHA...
之後XXX激嬲牙SIR...好心你唔好扮野喇...!!
跟住罵到放學....唔洗寫學習日誌,,,HAHAHAHAHAHA
又去左MMLC- - 整DT野...宜家仲差少少就做完啦...


|
2006 年 10 月 10 日 星期二  |
| 2006-10-10 |
分類: 未分類 |
*DAY2*
READ:睇書.....
PE:GO SWIM..金堂要EXAM..超多人唔落水..
好彩都有7分-V-"幾驚唔合格牙...!!
CHS:累到爆,,,!!又係講作文個D野啦..
HIS:問書,,,"無畏艦"...<---
MATHS:MISS無番,,,CHAN SIR代堂,,,玩問答..=V="
ENG:講ANIMALS 本書囉,,,,!!!!!!!!!!
ART:E堂嘈左好多AR,,,,,,,,,**
放學又係去左MMLC整PROJECT...-V-
之後等埋迪迪個D番黎,,,就搭車走..........


|
2006 年 10 月 9 日 星期一  |
| 2006-10-09 |
分類: 未分類 |
*Day1*
金日有早會,,,慘牙...
CHS:派作文,,都冇教過書..嘿嘿...
LS:又係講個D野喇.....咩可持續XXXX
HIS:講咩"無畏艦",,,-口-"
MATHS:MISS好嬲牙...某某扮哂野咁囉...唔該摺埋啦...
IS:默書.........
ENG:測PIG個本野,,,,!!思思好好笑囉...大叫令仔騰..卡卡...暗住良心講野架...@.@
放學去了MMLC整DT野...!!之後同翁翁搭車...傾左好多野..=口=

|
2006 年 10 月 8 日 星期日  |
| 2006-10-08 |
分類: 未分類 |
金日無出過街牙!!!全日在屋企,,,
本來去SWIM GE,,.不過太累喇,,,
金日係度做功課,,睇書,,玩電腦..溫書!無喇,,
聽日又要番學喇,,,,星期六,,日係過得特別快架喎=.=
見悶悶地玩下100條問題先
> [關於自己]
>
> 1.叫咩名: S!UHOI
> 2.幾多歲: 14
> 3.住響咩區: 沙田
> 4.一日沖幾多次涼:1次
> 5.有冇跌過身份證: 無BOR
> 6.有冇上過咸網: 無牙..- -
> 7.打XANGA定係BLOG: BLOG**
> 8.有冇釘環: 冇牙
> 9.單眼皮定雙眼皮: 唔知牙,,
> 10.有冇戴眼鏡:有牙,,
>
> [關於現在]
>
> 11.做緊咩: 打緊E篇野囉=0=
> 12.聽緊咩: JANCE 新歌
> 13.講緊咩: 無喎,,
> 14.食緊咩: 無牙,,
> 15.現在既時間係: 9點52分,,!!
> 16.今日幾多號: 8
> 17.著緊咩色衫: 黑
> 18.依家係日頭定夜晚:夜晚
> 19.同邊個玩緊MSN: 無玩,,
> 20.上緊咩網: BLOG,,
>
> [最愛的...]
>
> 21.小動作: 唔知BOR
> 22.雜誌: 新MONDAY,,
> 23.ARTIST: 咩黎,,!!
> 24.歌手: 好多BOR...
> 25.SONG: .....
> 26.FOOD: 好多牙,,
> 27.DRINK: 同上///
> 28.劇集: 台灣D劇集^^
> 29.電影: 寶貝計劃...
> 30.睡姿: =口="
> 31.國家: 台灣AND日本//
> 32.口頭禪: 去死啦你 <---
> 33.朋友: 很多呢...
> 34.人: 你囉
> 35.報紙: 唔多鐘意睇,,,
> 36.牌子:無所謂...
> 37.生果:蘋果掛//
> 38.顏色: 黑,,,紫..白,,粉紅//
> 39.WEATHER: ??
> 40.GAME: NO BOR
>
> [選擇題...]
>
> 41.側田 OR 周國賢: 側田啦梗係,,!!
> 42.JANICE OR 王苑芝:JANICE
> 43.曾蔭權 OR 董建華:2個都唔要,,得唔得牙!?
> 44.黃偉文 OR 林夕: 林夕
> 45.菠蘿包 OR 雞尾包: 雞尾包
> 46.聖誕假 OR 暑假: 暑假XDD
> 47.寫信 OR EMAIL: EMAIL LA..**
> 48.地鐵 OR 小巴: 地鐵
> 49.PUMA OR ADIDAS:5知!!
> 50.古巨基 OR 陳奕迅: 古巨基..
> 51.百佳 OR 惠康: 百佳
> 52.7-11 OR O.K.: 7仔
> 53.WATSONS OR 萬寧: 萬寧..
> 54.奶茶 OR 咖啡: 奶茶
> 55.楊千嬅 OR 容祖兒: 2個都唔LIKE..
> [SCHOOL LIFE...]
>
> 66.有冇試過唔合格: 梗係有啦...
> 67.最鐘意邊個老師: MISS WONG,,,**
> 68.最憎邊個老師: 好鬼多架BOR-口-"
> 69.最鐘意既科目: 科科都唔LIKE,,
> 70.最憎既科目: 科科都係,,,
> 71.有冇玩黑板: 有時喇!!!
> 72.出街食定響學校食 LUNCH:響學校食..
> 73.幾點放學: 3點半
> 74.幾點放LUNCH: 12點45分**
> 75.放左學去邊: 番屋企..
> 76.係咪經常遲到: 唔係
> 77.有冇咋病去SICK ROOM唔上堂: 無喎
> 78.有冇咋肚痛去TOILET唔上堂: NONO
> 79.上堂最鐘意做咩: 訓覺,,傾計
> 80.學校俾唔俾帶電話: 俾 ..
>
> [FRIENDS...]
> 81.最搞笑: 好多喎...
> 82.最白痴:我XDD
> 83.最可愛: hidy,,,牙塋囉..
> 84.最無知: 無喎..
> 85.最矇下矇下: meme>v<
> 86.最吹水唔抹嘴: 你牙!?
> 87.最講過唔算數: 咁又無喎...,,
> 88.最叻: 淑英....."".."""
> 89.最似大姐/大佬: 包包,,,哈哈...
> 90.最型: 琍大姐囉...
> 91.最靚仔: NO WO..
> 92.最靚女: 迪迪LO...
> 93.最串嘴: 死加加囉..
> 94.最坦白:
> 95.最多野講:
> 96.最鐘意傾心事:
> 97.最冇時間觀念:
> 98.最細膽: 一定係我啦>.<
> 99.最姣: 無喎..
> 100.最成熟: 翁翁LA

|
2006 年 10 月 7 日 星期六  |
| MK |
分類: 未分類 |
金日去左MK行街,,,行左好多間野牙,,,
行旺中,,,又行潮流特區,,,又行信和,,,
支力死!!!!!王子買左個袋,,,我買3,,+欣買漫畫,,
6點半度先番到屋企,,,,,=0=,,,唔打啦,,88

|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 19 | »
|