`*.傻小凱!`xDD.*
*`-天真 . .彷 佛被你傷 的好深◆ - ..
kammy71800
暱稱: . `*.傻小凱!`xDD.*
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
...
>/\<"
{打番沈日既日記}
心情普通
DAY444444444
文章分類
全部 (95)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 58
今日人氣: 1
累積人氣: 7337
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 26 日  星期四   晴天


2006-10-26 分類: 未分類

金日係day2..好耐冇打日記嚕...=3=

READ:睇中文書...

PE:一開始要跑步...之後玩校運會D野...我地幾個坐係度玩..XD

CHI:正...翁SIR冇番...MISS周代課...-33-

西屎:好憎MISS HO牙...妖\ /

ENG2:做HOLLWOON工作紙...搵詞語..我仲差1個就可以加分喇..激死我><

LUNCH小息:去左MMLC...個PROJECT入吾到磁碟度牙...- -

ART:仲味畫完~ ~嗚嗚

反思堂:MISS牙SIR表演魔術牙...好好笑....^^

P.S:聽日英文默書...死得喇....-.-"

     星期六又要去MK了...KAKAKAKA...期待死亡筆記2中..>3<

 

     



2006 年 10 月 22 日  星期日   晴天


2006-10-22 分類: 未分類

金日全日在家...冇出街玩...

把聲好左小小喇...晚上又要落街買飯食..

D數學又吾知點做喎,,= .=...

E家睇緊{星蘋果樂園}...好好睇牙,,KAKA

借番黎個2本書....冇乜點睇過下.....

 



2006 年 10 月 21 日  星期六   晴天


好後悔 分類: 未分類

唉....金日超煩煩煩煩煩牙....."""

頂頂頂頂...............................

我不想記大過 也不要變大個



2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天


又要BBQ,,,喉嚨超痛// 分類: 未分類

金日9點4出門口,,,落去搵包包同張加欣,,之後去買野,,

哇...拎到我隻手紅哂-口-''''幾經辛苦到左搭車個度,,,

10點半有車黎,,,,,,搭搭下車2支氣水滾左落去TIM..XDD//

到左之後等埋牙塋就去,,,,哇,,,行山咁樣BOR,,1個鐘呀!!

早知係咁我寧願哂18蚊去西貢算...行行下LISA仲話見到屍體.."嘿"死我..

跟住見到架的士,,,,好心問下佢啦..點知個的士佬串到死...有錢都吾搭你架車喇,,,

到左之後,,,就起爐LU,,,,嘿嘿,,,好快就開到,,,YEAHYEAH

不過我地好似對牙塋好衰咁-口-'''''''''''''''''''唉呀!!!!!!

我愈食愈辛苦喎,,,,,,,過左一陣....諗住訓下覺喇,,,點知俾人偷拍//= =

跟住唔敢再訓喇,,,,,唔訓又無野好做BOR...//

跟住咪周圍玩下D樹技咁囉,,,,,佢地燒左超多野食牙....

我食左少少,,,唔想食喇,,,,咳死我牙.......

跟住番黎個時,,,,睇下條屍係咪真...原來唔係架...但係超似喎//

唉....我以後都唔會再黎E度燒牙,,,,,行到好痛...\ /

之後就搭小巴番屋企,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,LU

 

 



BBQ 分類: 未分類

金日係DAY33333,,,,^3^

ENG:講ANIMALS!!!

DT/HE:分2班上LU....我又要DT=3=悶死...

MATHS:好多數要做牙,,,,,慘喇...

IS:牙SIR俾我地做工課....^^

CHS:E....要作500字既文...痴線架...\./..   手都軟

生活教育:分組..估野....無聊

放學去左家政開會...之後去MMLC整埋DT野先..

5點落去幫手洗野....班男仔都唔做野既...\ /冇左D女仔睇你地仲有冇得食!!

得左好耐先開始燒,,,我燒左D野食俾MISS 牙SIR,,,之後我地話1個野食加5分操行分..XDD

跟住,,,,,我地同X嘉寶個細妹玩,,,,好可愛牙...過左一陣,,,,,MISS無啦啦用水槍射我地...@@

牙SIR又係,,,,咁之後全班咪狂玩水,,,,,超癲,,,,,,卡卡...我冇乜點濕到...

跟住我地就偷偷地走左,,,,,,,呵呵,,,,,差唔多10點先番到屋企....金日真係好好玩,,,仲好玩過上年個果TIM