金日係SPORTS DAY LA...超支力牙...-V-"'
咁一早就起左身啦....之後就同佢地搭47X去..
到左之後...就幫MISS謝手...點名同派野個D啦...
跟住就去左法令,,,-.-..張加欣吹BB...卡卡....^^
蝦蝦就用咪講野LA...我同淑英就棵紙同對名LA//
何嘉欣就要用對講機講野....之後要周圍走...
1點幾就放LUNCH....哇....超多人牙....=3=
最後都去左M記....拎走去左公園食....!!
翁翁趕時間SO就要早走....番到去又要做法令-.-
下午無早上做得咁耐...KAKA....5點半就放LA...
差唔多6點幾番屋企....好累牙好累牙.../___\
原來做工作人員係咁辛苦...好想做頒獎牙...!!!>.<
PS:聽日去睇死亡筆記2...好期待牙...等左好耐LU..

|