`*.傻小凱!`xDD.*
*`-天真 . .彷 佛被你傷 的好深◆ - ..
kammy71800
暱稱: . `*.傻小凱!`xDD.*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
>/\<"
{打番沈日既日記}
心情普通
DAY444444444
文章分類
全部 (95)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 58
今日人氣: 0
累積人氣: 7340
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天


2006-10-18 分類: 未分類

金日番學個時...一開始見到隻大黑狗...超驚,,

之後兜路走喇...跟住見到2隻好可愛既小狗...

以為冇咩野喇,,,點鬼知無啦啦吠我喎!!!

我驚到咪跑囉,,,之後仲追住黎喎...

咁佢個主人就叫停左隻死衰狗__但就係度吠包包...哈""'

總之好樣衰喇...D人係度SEE住哂,,,,我宜家開始好憎狗啦..

SAY金日先...----**

READ:睇書,,,!!

PE:最後一堂SWIM...都幾好玩,,,但係番黎好辛苦...好想嘔喎//

CHS:做書,,,俾牙SIR睇到我本書有哂答案TIM**-V-

MATHS:教新野BOR...^^

ENG:講新既報紙..,,下星期5又要默書了!!慘

LUNCH:落去同MISS傾計....

ART:好難畫AR....>^<

反思:上左去IS室:睇BREAD...之後走個時...牙SIR就話有人開左煤氣..

牙SIR超嬲喎,,,好恐怖牙...跟住楊XX都認左...之後個果張堅X俾牙SIR罵...該死""呵X2^0^

放學去了買野食,,,,,行到超支力囉......=0=.....6點番到屋企了....

 

 

 



2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天


2006-10-16 分類: 未分類

金日又係我第1個番到去...- -

MATHS:教新野!!OK識識地喇!

LS:又要聽廢話...本書真係冇咩用**

CHS:做書..我個本有哂答案XDD

ENG:做LISTENING...吾識做牙..慘

LUNCH小息:去左圖書館...做埋D數佢---

視藝:畫我個樣...- -好難牙牙牙牙牙牙牙牙**

反思:傾BBQ同陸運會D野...唉..星期4一定要去TIM-.-**

 

 

 

 



2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天


出街 分類: 未分類

金日出左街街...周圍行咁囉...

不過係圖書館俾人罵...超樣衰...- -

仲撞到XXX,,,,,佢地竟然見唔到..""

到左晚上...有條友混吉無啦啦黎add我msn..

 



2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


2006-10-13 分類: 未分類

金日係Day5,,,,,,,

一番到學校,,,XXX同XXX罵交,,,但最後都無事..

之後去左圖書館開番個ENGPROJECT睇番,,,

我讀得最多BOR-0-"

READ:睇英文書!!

ENG:組組出去講PROJECT,,,到我地組個時,,,=0=

D人係咁笑我地投影片D公仔...XDD,,**

騰哥個投影片好核特牙...有張嘔奶好嘔心牙..- -

仲有張佢既相,,,,,,,,,,,,,,,,,,-.-

CPU:又係整個D燈泡...

MATHS:MISS謝又無番,,,SO係度睇書..

CHS:又係講<<口技>> - 口-"

LUNCH,,,食飯個時..我同LU4係度玩騰哥,,卡..係咁叫令仔騰..

之後去左圖書館,,,有條友好白G..係度無啦啦罵人

IS:牙SIR唔教書,,,係度傾計,,,講邊種"死法"可以好令..- -

好多人都訓覺,,,,我都係,,,訓足2堂...^^

反思:傾班旗,,,,=,=

放學去左MMLC整埋DT!!做左好耐..攪掂LU,,輕鬆哂,,

之後諗住交ENGPROJECT...不過都係搵唔到MISS個FILE..

 

 

 

 

 

 

 

 



2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: