金日係Day5,,,,,,,
一番到學校,,,XXX同XXX罵交,,,但最後都無事..
之後去左圖書館開番個ENGPROJECT睇番,,,
我讀得最多BOR-0-"
READ:睇英文書!!
ENG:組組出去講PROJECT,,,到我地組個時,,,=0=
D人係咁笑我地投影片D公仔...XDD,,**
騰哥個投影片好核特牙...有張嘔奶好嘔心牙..- -
仲有張佢既相,,,,,,,,,,,,,,,,,,-.-
CPU:又係整個D燈泡...
MATHS:MISS謝又無番,,,SO係度睇書..
CHS:又係講<<口技>> - 口-"
LUNCH,,,食飯個時..我同LU4係度玩騰哥,,卡..係咁叫令仔騰..
之後去左圖書館,,,有條友好白G..係度無啦啦罵人
IS:牙SIR唔教書,,,係度傾計,,,講邊種"死法"可以好令..- -
好多人都訓覺,,,,我都係,,,訓足2堂...^^
反思:傾班旗,,,,=,=
放學去左MMLC整埋DT!!做左好耐..攪掂LU,,輕鬆哂,,
之後諗住交ENGPROJECT...不過都係搵唔到MISS個FILE..

|