| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 7 日 星期六  |
| 2006-10-07 |
分類: 未分類 |
金日超happy,,,因為係中秋節...
say番金日先,,,!!
MATHS,,,小測,,,OK LA
LS:係度睇書,,,實在唔想聽佢講野,,,
CHS: 又是講口技.....-口-""
ENG:講12張工作紙,,,當中要落 禮堂投票,,,=,,,= 超嘈,,
LUNCH :D飯好硬牙!!!!!=.=
視藝:一早畫完啦 ,,,, 冇乜野好做,,,,,
反思"填吸煙問卷,,,,,,,,,,,,,放學個時,,,
計唔出聲30秒,,,,MISS 牙SIR係咁引我地講野XDD
跟住搭車番屋企,,,,5點半係7-11等+欣,,,去美心食飯,,,
之後霞霞黎埋,,,,,,,,,,等埋淑英,,,,,,去左買野食,,,
之後等埋翁翁,,,,就入去睇啦.......車,,,,都睇唔到個樣既...=口=
本來諗住睇埋小方架....不過實在太悶..所以唔睇喇!!!!
去左公園玩立足,,,,,,,,,,,又玩其他野.......都玩到差唔多10點幾番屋企,,,超支力!!

|
2006 年 10 月 5 日 星期四  |
| Day5 |
分類: 未分類 |
金日唔屎上2堂英文,,,超正,,,
去左禮堂聽咩學生會個d野喇,,,
我地係咁係度玩,,,,超癲,,,卡卡...//
之後2堂電腦,,,,,,,又整個d野,,,超悶...
跟住數學,,,都唔係好明d數....
中文,,,又係講{口技}
LUNCH小息...去左傾野!!!!
科學:全情訓覺....-口-XDD
放學之後去了MMLC,,整DT野..
跟住搭車走佬.........LU,,,88

|
2006 年 10 月 4 日 星期三  |
| 2006-10-04 |
分類: 未分類 |
Day4 ,,,**金日有早會,,,,,慘呢!!!
中史: 超想訓覺!!!!不過最後都冇訓到xDD
中文:收錢錢,,,,之後教左少少書
普通話: 牙sir又唱歌,,,,好難頂
LS:某某俾人話 XDD
英文: 5明
數學:狂做數!!!!!!!!!>.<
放學又去左MMLC,,,,,之後落左去買野飲,,,
5點幾先走人,,,-0-去左7仔,,,,見到班姣婆...係度嘈住哂
6點半度番到屋企,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

|
2006 年 10 月 3 日 星期二  |
| Day3 |
分類: 未分類 |
金日番學個時,,,落雨bor,,,煩到屎
番到去係咁做功課XDD,,,,,,,
ENG:對答案.....
DT:又係整理家具=333="
MATHS:教指數定律...其實我都唔係好明ge...
ls:睇野,,,好悶牙-333-
CHS:正牙,,,牙sir冇番,,,同包包個d傾足2堂...笑死我..
lunch小息:玩到超癲....=333=
周會:勁眼訓,,,不過個果傻仔都幾好笑xDD
本來可以就黎訓著左GE...不過俾MISS叫醒左渣MA,,卡卡
放學之後去左mmlc,,,玩msn....
6點幾番到屋企lu-333-


|
2006 年 10 月 2 日 星期一  |
| 無聊的一天 |
分類: 未分類 |
金日全日在做功課,,,同埋玩電腦...
很悶也...聽日又要番學喇..=.=

|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 19 | »
|