究竟係誰罵我?
陳家希又話係我錯,好似而家係我『蝦』佢甘!其實,係佢自己出賣我先既!哼!!!吾好成日諗住自己利益先去做!!!!
可能依段友情係時候終結Lu~~~~
我都吾明點解次次都係我錯!
超級吾happy!因陳詠彤又吾理我Lu~~~~
大家好~~我好唔 想走呀.......我會好掛你.......