唉!我今日See左好多人既日記!其中,我See左ar林穎珊既,我見到佢好憎ar彤,你地又發生乜事ar???
都就黎畢業La~~~吾好再嬲人!!!快快樂樂過每一天!回覆!!!!!
唉!我今日見到我成班入面最憎既人~黃X敏!!!!!!我見到佢成鬼日扮哂野,好賤格!!吾好以為我同佢好Friend『甘』,其實I am very hate her嫁!陳家希,我好想你傾下日記的內容!留言?!
heLLO! bY KAMMY KAMMY
唉!今日無聊到極限because Miss好早就放我走!總之…請留言:!Bye Bye!遲些再寫!
Miss都白痴!原本12:00就走得嫁!點知Miss竟然留我堂!徙『能』哂人地的時間!真慘無人道,唉!請Don’t forget 留言!Bye Bye?!