今日我又係冇得訓教zzzz!成日都係咁係到上堂牙..抄野牙...好累!!!!
但係最吾好彩都係下宙返學戈陣時!!個天居然同我落大雨' '
唉..救命牙 and then..電腦堂我 欣 嘉敏都係離吾開個''食''呢個字....冇計na...悶丫ma!
林放學...牙旦話今日落雨冇渣車...要我自己回家'' '但係一開始我今日就冇諗住坐佢車...= =
放學去左欣家...但意想吾到ge事終於發生na...我地行樓梯時有玩下傘咁na...
但係忽然行到四樓戈陣...有個細路叫左3聲.. 姐姐 ..姐姐.姐姐... 跟住我就好貪玩咁話...咩事牙???
然後個細路就講' 姐姐..你可吾可姐幫........'忽然嘉敏就突然講...下...我要去廁所牙...柯埋尿先''
跟住到我話..正間再搵你牙....!!!!!!!! 但係我係戈一層跟本就見吾到有任何人..何況一個細路!!
而且戈個細路仲係好健談戈類=口= 到欣家坐底之後...欣話返比我地聽...''其實我地呢到有人死過..
長情就吾知...但係我只知道我呢一層有小朋友!!!下面戈陣...冇細路嫁!!!!!!''' 啊!!!媽的
聽完之後我好劣!!!!勁爆劣牙.!!!我係咁呃自己...冇野ge冇野ge!!!
今日牙欣要返工牙...so我地各自係屋企等佢放工...然後去溫習.....唉~~聽日測化學同文法...
戈班teacher簡直係想正死我呢條老命. ' ..
|