``K αRa'。 ❤ {{獨佔誰}}

2009 年 3 月 5 日  星期四   暴雨


今日!!!真係好...特別 疲倦 分類: 未分類

今日我又係冇得訓教zzzz!成日都係咁係到上堂牙..抄野牙...好累!!!!

但係最吾好彩都係下宙返學戈陣時!!個天居然同我落大雨' '

唉..救命牙  and then..電腦堂我 欣 嘉敏都係離吾開個''食''呢個字....冇計na...悶丫ma!

林放學...牙旦話今日落雨冇渣車...要我自己回家'' '但係一開始我今日就冇諗住坐佢車...= =

放學去左欣家...但意想吾到ge事終於發生na...我地行樓梯時有玩下傘咁na...

但係忽然行到四樓戈陣...有個細路叫左3聲..    姐姐 ..姐姐.姐姐...    跟住我就好貪玩咁話...咩事牙???

然後個細路就講' 姐姐..你可吾可姐幫........'忽然嘉敏就突然講...下...我要去廁所牙...柯埋尿先''

跟住到我話..正間再搵你牙....!!!!!!!!         但係我係戈一層跟本就見吾到有任何人..何況一個細路!!

而且戈個細路仲係好健談戈類=口=   到欣家坐底之後...欣話返比我地聽...''其實我地呢到有人死過..

長情就吾知...但係我只知道我呢一層有小朋友!!!下面戈陣...冇細路嫁!!!!!!'''    啊!!!媽的

聽完之後我好劣!!!!勁爆劣牙.!!!我係咁呃自己...冇野ge冇野ge!!!

      今日牙欣要返工牙...so我地各自係屋企等佢放工...然後去溫習.....唉~~聽日測化學同文法...

 戈班teacher簡直係想正死我呢條老命. ' ..






訪客留言 (返回 kampii 的日誌)


呀蚊 於 2009-03-08 02:20 AM 發表:
姐姐 ..姐姐.姐姐... kekee...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 夠了!!!我真係劣ga!!!!
Posted at 2009-03-08 07:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ian321 於 2009-03-07 01:37 AM 發表:
哈哈.....知怕啦.......但發生左啦...小心d啦!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我一直都知ga!!!只係你一直都同我唱反調之ma...=3=
Posted at 2009-03-08 07:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]