``K αRa'。 ❤ {{獨佔誰}}

2010 年 4 月 4 日  星期日   微雨


遺憾.. 鬱悶 分類: 未分類

啱啱陪完家如...係佢到坐左陣....

我就一直諗....會吾會見到牙城佢呢?? 心裡又期待...又害怕....但我吾知自己怕什麼 = =

到左差吾多11點...見到佢係門口入黎...我見到佢..就很緊張...外表上雖然冇物野..但事實上我非常緊張!

佢同我打招夫...我就立刻同佢打返招夫了...家如話''咁咪好lo..有野講....好過冇野講丫''     不過我個人忠指係...散左都可以做朋友的...只係睇雙方想吾想...(有時會覺得呢個做法有點拖黎戴水....)

之後聽佢唱完幾首歌...聽到佢同肥哥哥傾計都有講有笑...戈一刻我從心裡笑了出來...因為睇到佢笑返...=]

過左陣家如話訓教就同佢上樓上了...但咁啱戈時牙城係門口企住...佢見到我..就用紙拍拍我的頭...然後我就正左個白痴樣比佢..就跟家如上去na..上到去....先發現....我心...原來跳得好西利.....過左一陣先回復返...戈一刻...我先知道自己仲未放低佢...

到左我走ge時候...落樓梯一直諗...點同佢say goodbye呢.....不過好彩佢當時吾係到....我先鬆返一口氣...

行去塔的士...忽然想去買包煙....途中居然撞同佢同肥哥哥...我個心真係嚇左一嚇牙...肥哥哥問我''o!!妳走na??  跟住佢就問我''去邊牙妳?   咁我就答佢地...'係牙...我返屋企na...之後佢就問''洗吾洗車妳牙?'   但我居然答佢''吾洗na....我自己返得na'                  唉....好後悔牙....不過都係好事黎ge...吾好再比自己陷落去...   估吾到我ge第一次認真...就咁快要結束.....唉........我心有不甘牙!!!!!!!!!!! 但我又吾想佢同我一齊而感到辛苦....至要佢開心就ok na....因為自己怎樣...我跟本冇物所謂....=]






訪客留言 (返回 kampii 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]