返左學三日...雖然吾係好習慣...但上堂該聽書還是會聽!! 該訓覺還是會訓!!
吾知今年會像上年一樣過得''快''嗎??
最近聽到我個同事懷孕了...她人很好..我挺喜歡她...所以很鄧佢擔心...
不過雙方父母都知道這事...事情也變得好辦了.....希望佢可以幸福and生個cute ge bb!!=]
近排諗緊我啲感情事跡幾時可以延續落去呢?? 嗱嗱嗱!!! 吾好誤會牙....我吾係想拍拖牙@_@
只係回想起.....我都張我的感情事丟空了差不多一年了....不知何時才順利進行..
不過都係順其自然啦,...該黎此終都會黎的...a_a
希望下一次戀愛.....是場轟轟烈烈ge愛情事跡 (不是動作片哦)
|