``K αRa'。 ❤ {{獨佔誰}}

2010 年 9 月 6 日  星期一   晴天


2010-09-06 分類: 未分類

返左學三日...雖然吾係好習慣...但上堂該聽書還是會聽!! 該訓覺還是會訓!!

吾知今年會像上年一樣過得''快''嗎??

最近聽到我個同事懷孕了...她人很好..我挺喜歡她...所以很鄧佢擔心...

不過雙方父母都知道這事...事情也變得好辦了.....希望佢可以幸福and生個cute ge bb!!=]

近排諗緊我啲感情事跡幾時可以延續落去呢?? 嗱嗱嗱!!! 吾好誤會牙....我吾係想拍拖牙@_@

只係回想起.....我都張我的感情事丟空了差不多一年了....不知何時才順利進行..

不過都係順其自然啦,...該黎此終都會黎的...a_a

                           希望下一次戀愛.....是場轟轟烈烈ge愛情事跡                   (不是動作片哦) 






訪客留言 (返回 kampii 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]