``K αRa'。 ❤ {{獨佔誰}}

2009 年 3 月 9 日  星期一   寒冷


oh!!!累死朕na... 呆滯 分類: 未分類

                                        今日代數宣告死亡..歷史宣告半死. ..oral宣告生存                              

     不過oral真係好險   因為有好多個人都拎左張紙出去讀.... .當時我仲諗讀吾讀好呢                  

        但係我溫左咁耐都有啲成績出下黎na....冇理由讀左佢咁哂ga ma!!! so我簡左背                         

           出去讀左咁耐...我就緊張左咁耐...企係上堂時ge楊媽身邊真係好有壓力   (個人覺得)             

   巴士牙叔都有教na'''所謂你有壓力 ... 我都有壓力丫ma..'''  HAHA.

                         中午放學.... 落留梯落到地下時見到提子... ..佢見到我.....                              

         但我就扮見吾到佢. .. 計續係到有講有笑. .. ..但係佢一路走一路令轉後面... .                   

              我吾知佢望物na.. 但當眼對眼時我就同佢o左個咀一下...佢翼都同我咒左尾頭一下...     

   之後佢就冇再令轉後面na..... 好白痴lo...  ''我話我牙''

                   之後食飯有嘉敏..欣..家如..小明.. . .一開始欣同家如居然話我地扮斯文扮堅持wo        

     但我呢種人洗物扮嫁..本來就係ga na...對吧!?!? 哈哈. .then吹左一輪水na...跟住我地就步行回校

           唉...但有啲人居然坐車回校. .. 人地就坐車..我地就行路. .   唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                        琴日同egg sms講完之後... ..我今日對佢就忽冷忽熱了..... .因為我吾想一直都配合佢. ..            

     佢講物就配合佢講物. .. . .好乏味牙!!!但今日聽家如講egg ge時候... ..我feel到佢對egg冇物好感. . 我feel錯嗎??

        但聽佢講佢個黃先生時佢又好sweet wo!!!    hahah...  

               今個星期都好多野測好多野考,,. . 差不多日日都有!!!,而下個星期就係考試周na... .我得吾得都成問題牙~~~

     不過最辛苦ge都吾係我.... ..而係欣同嘉敏佢地!!!因為佢地都要返工.  ..雖然吾係返哂一個星期.. .. 但都好辛苦!!!=v=






訪客留言 (返回 kampii 的日誌)


ian321 於 2009-03-10 05:05 PM 發表:
哈哈....知你錫我地啦!!! 家如係唔中2egg啦.....你唔知ge咩???傻hihi
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 下!!!我一直都吾知牙...聽佢今日係咁踩佢..so而加先知=3=
Posted at 2009-03-10 06:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MinGgZ 於 2009-03-10 05:05 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thxxxx
Posted at 2009-03-10 06:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀蚊 於 2009-03-09 08:35 PM 發表:
ORAL得咗咪好lo..
我見你溫咗甘耐..值得啦!
冇乜好感?哇..see你甘打..都有好多人唔like wor???? 點解的?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係牙^^~
呢層我就吾知啦.  ....
Posted at 2009-03-10 06:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]