``K αRa'。 ❤ {{獨佔誰}}

2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


不得了!!!! 分類: 未分類

                今日冇跟欣去霍生家係一個錯誤ge選擇!!點解?!?!   因為4點幾戈時提子打黎...傾左陣然後就話比我聽佢係下環街...

問佢係下環街仲咩...佢就話搵fd....初頭我冇物野na...之後記得屋企冇哂m巾...咪換衫落左去來來買lo....去到來來我犯賤sd左

sms比佢問佢係咪仲係下環街,...佢話係丫...跟住我再問佢''邊到牙''.....佢就冇覆我了....買完之後又吾想返屋企住就四圍咁行....

但行行下我先發覺自己係搵緊人....=口=!!!   不是吧!!!!!我究竟搵誰牙!!!!!我冇理由會對戈個矮仔心動ga ma!!!點解會咁ga!!!!??

                其實我都吾知諗佢物!!!對我冇意思就吾好sd sms同打電話過黎na..    做到咁令人誤會....人家會表錯情ga ma....但吾

知點解我會對佢有好感...真係黎得超突然lo...初頭我真係以為我對佢冇feel ga na....但今日.....唉!!!如果佢可以話比我聽佢係用

我黎解悶..薜時間..我會好過啲lo...如果係咁ge話我起碼知自己真係自作多情...可以早啲放棄牙.....但而加搞到咁撚樣算點wo!!!!

想問佢...又吾想搞到咁尷尬wo....

                我而加可以做ge野就係!!!!咩事都冇發生過....夏運會冇同佢玩過...佢冇攞過我電話....就係咁!!!!!!!!!!!!之後一定好快就

忘記na!!!!一定可以的!!!!!!






訪客留言 (返回 kampii 的日誌)


KOEY66 於 2009-03-17 08:59 PM 發表:
HAHA...''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我仲以為你會比啲意我tim....但點知得啲 ""HAHA''...=v=! 
Posted at 2009-03-18 12:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MinGgZ 於 2009-03-17 07:13 AM 發表:
搞笑滴...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

搞笑!!!?  不是吧.... 
Posted at 2009-03-18 12:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ian321 於 2009-03-17 06:31 AM 發表:
甘...有FEEL就有FEEL唔變GE...哈....接受呢.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=3=....噓!!!咁可能佢真係悶先搵我呢!!!吾係可能....一定lo 
Posted at 2009-03-17 06:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]